Selasa, 11 November 2014

terima kasih YA ALLAH

Asalamualaikum...huh! rasa gementar pulak nak menaip dan berkata kata...susah juga menulis di blog...tapi kena kuatkan semangat..teringin nak berkongsi cerita dengan kawan baru...tapi ada ker orang yang sudi jengah blog aku ni...selama ni aku hanya jadi silent reader kepada blogger2 idola ku..andai mereka membaca coretan ini aku ingin ucapkan trm ksh bnyak2..pada mat gebu..umi zaihadi..cik manggis..dari dapur mina..my lovely family..kerana sepanjang aku jadi isteri orang ni..aku banyak belajar masak dari resepi diaorang..terima kasih banyak2...hanya allah mampu membalasnya..wasalam

2 ulasan:

  1. Puan Iryanty,

    Assalamualaikom. Terima kasih kerana singgah blog saya. Sabar dalam berblogging, in syaa Allah suatu hari nanti akan mendapat ramai pembaca.

    Teruskan menulis.

    Dari: PakMail

    BalasPadam
    Balasan
    1. waalaikumussalam..terima kasih pak mail bagi semangat pada yan...doakan yan tau..

      Padam