Selasa, 17 Februari 2015

ADA APA ???


ASALAMUALAIKUM....





ADA NAMPAK APA2 TAK ???





INGATAN
" dan demi sesungguhnya kami telah mudahkan Al Quran untuk menjadi peringatan dan pengajaran ..maka adakah sesiapa yang mahu mengambil peringatan dan pelajaran ( daripadanya ) "
( SURAH AL QAMAR : AYAT 17 )



38 ulasan:

  1. ala tak nampak gelap ja..ada apa kat gambar tu ya?

    BalasPadam
  2. ada. nampak kaler hitam... hehe...

    BalasPadam
  3. Salam Yan, apekah maksud gambar gelap ini yea?

    BalasPadam
    Balasan
    1. wsalam...nantikan jawapannya esok
      :-))

      Padam
  4. Hitam pekat.
    Hargai mata yg ada sebelum ditimpa kegelapan. Gunakan mata kita termasuk mata hati sebelum ianya gelap sehingga tak mampu utk melihat dan menilai apa-apa..

    Moga tidak digelapkan mata dan mata hati kita semua.

    BalasPadam
  5. yg tak dikurniakan hidayahNYA, macam tu lah...hitam, gelap hatinya...

    BalasPadam
  6. bagi jawapan hari ni la sis.. hehe.. tak nyempat2..hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak boleh..guru sis kata tunggu esok...huhuhu..kita tengok sapa yang kena !!! :-))

      Padam
  7. Yan, ur parcel dah selamat sampai kat tangan.. tengkiuuu.. sukeee.. nnt kite update ek...

    BalasPadam
    Balasan
    1. alhamdulilah..terima kasih bagi tahu...:-))

      Padam
  8. Antara nikmat yang paling berharga dalam hidup ialah pancaindera termasuk mata. Malangnya kita tak hargai mata dan pencipta kepada mata (Allah) hinggalah tiba suatu saat gelap di mana kita tak nampak apa-apa lagi. Ketika tak nampak apa-apa lagi barulah kita sedar betapa pentingnya mata, betapa perlu bersyukur kepada pencipta mata...

    BalasPadam
  9. sis JM buta warna..so nampak hitam je..ooohhh esok jawapan nya eh

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe...jm jm...yer jm sok jwapannya.. :-))

      Padam
  10. tak nampak apa2 lah... gelap jer

    BalasPadam
  11. Ada cermin Yan.. Memang gelap tp imej tu memantulkan bayangan kita. Itu yg Kak Sam nmpk la.

    BalasPadam
    Balasan
    1. erm..unik jawapan..boleh jadi juga kan kak sam..apa2 pun tunggu jawapannya esok..

      Padam
  12. Balasan
    1. jawapan hanafi sama macam yan nampak..misteri....

      Padam
  13. erm... gambar apekah yg dihitamkan tu. tak sabar nak tahu :)

    BLOG OH! BLOG

    BalasPadam
    Balasan
    1. :-)) ...jawapnnya ada di entri berikut

      Padam