Sabtu, 23 Mei 2015

CUAK DALAM TERUJA




ASALAMUALAIKUM...


lebih kurang 3 minggu lagi majlis bertandang dekat rumah yan...

agak bz sedikit menyiapkan buah tangan untuk para tetamu...

sebenarnya ada sedikit cuak sebab pertama kali buat majlis sebesar nie...

memang tak nafikan yan kurang tidur sejak 2 menjak nie...

fikiran asyik fikir tentang majlis tu je.....

lauk cukupkah ? nasi sedap tak ?  jemputan terlebih atau terkurang ?
 saudara2 muat tak tidur rumah ?  arap2 api air  ada tak ? 

aduh banyak nya yan fikir....

mudahan cuaca ok...kesihatan ok...majlis dipermudahkan...amin

DALAM MASA YANG SAMA HATI NI  TAK SABAR DAPAT CUCU BARU....



9 ulasan:

  1. Asalamulaikum yan....sempat nak komen2 sebelom gerak ke kl ni....banyaknye yan kene pikir ye takpe slow2 jgn pikir berat2 sangat takut menganggu kesihatan....semoga semua berjalan lancar dan selamat....

    BalasPadam
    Balasan
    1. waalaikumsalam...nak ikut kak..

      terima kasih kak atas nasihat...insyallah yan cuba tak banyak fikir sangat :-))

      Padam
  2. assalam yan,Insyaallah akan dipermudahkan segala urusan.
    Bertuah yan muda lagi dah dapat pengalaman buat majlis besar camni.Kakak ni daH lama kawen pun tak pernah lagi rasa uruskan sendri majlis macam ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. wasalam...amin :-))

      alhamdulilah kak..

      Padam
  3. jangan fikir sangat akak, nanti stress.. chill.. harap majlis berjalan lancar n kak yan baik2 aja.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih QA..:-))

      Amin..insyallah

      Padam
  4. semoga Allah permudahkan urusan yan, jgn banyak fikir sngt insya allah semua nya akan ok je, memang setiap majlis kita berharap kesempurnaan yan, tapi percaya lah walaupun kita berharap begitu, kita sebagai insan takkan lari dari ketidak sempurnaan, jadi tkyah fikir sngt, mmg akan ada sikit kekurangan atau kelebihan nya yan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. amin....insyallah ... :-))

      terima kasih atas pendapat akak..

      Padam
  5. ada majlis bertandang ye kak yan,, semoga dipermudahkan ,, aminn
    jangan nebess ye kak nanti pitam hihihi,,
    semoga sihat selalu walaupun tenaga di kerah siang dan malam,,
    minum banyak air ye sebab cuaca panas ni,,
    semoga selamat semuanya,, ^_^

    BalasPadam