Khamis, 4 Jun 2015

CEBISAN KATA



ASALAMUALAIKUM...


Fuh ! Fuh ! Fuh !

Jangan jemu tau tengok entri kali ni tentang perkhawinan anak bujang yan lagi....

Bukan apa nie lah satu2 nya anak lelaki yang yan ada walaupun anak tiri tapi yan sayang sangat pada dia seperti anak sendiri ...

Hati nie dah lega sangat sebab dia dah jumpa teman hidup yang faham jiwa dia... 

Terima kasih ALLAH kerana menjodohkan mereka....

Buat uda dan zetty andai satu hari nanti terjumpa blog umi nie...

Umi nak uda zetty tahu yang umi sayang pada kalian....hanya zetty menantu perempuan yang umi ada...walaupun zetty menantu ..umi sayang...

Airmata gembira mengalir tika ini tanpa henti...

Perasaan yang tak bisa umi ceritakan...

Tawa dan senyuman uda . umi mengerti...

Uda zetty ...

Jagalah rumah tangga yang Allah bagi ini sebaik mungkin....

Andai ada salah faham bawalah berbincang dan berdamailah...

Sesungguh asas rumahtangga bahagia itu adalah tiang agama...

Dirikanlah solat jemaah sekerap mungkin...

Nanti kalian akan rasa apa yang umiayah rasa. .

 Satu nikmat yang tak pernah kalian rasakan...

Akhir kata sambutlah salam sayang dari umi....



***DAH TAK SABAR UMIAYAH NAK TERIMA CUCU BARU NI. :-)))






34 ulasan:

  1. selamat pengantin baru anak umi,, moga tempuhi alam baru dengan sabar,, semoga bahagia till jannah,, aminn

    BalasPadam
  2. Wah yan..tak lama lg bercucu la tu

    BalasPadam
  3. Assalam Yan, syukur atas kurnia yg Allah berikan... yg penting menerima antara satu same lain... moga Yan bahagia bersama keluarga... sonok kan tgk pengantin tu lawa nye la hai...

    BalasPadam
    Balasan
    1. wasalam emme.. :-)) amin...terima kasih

      Padam
  4. tahniah buat pengantin.. pasni dok bilang cucu lah kak yan.. ;-)

    BalasPadam
  5. assalam kak yan...tahniah dapat menantu, tahniah juga buat pengantin baru, moga berbahagia hingga ke jannah

    BalasPadam
  6. Semoga mereka berbahagia dan melahirkan ramai zuriat untuk umat Muhammad...

    BalasPadam
  7. Tahniah Kak Yan..
    Dan tahniah juga buat pengantin..
    Semoga bahagia hingga syurga buat pengantin..
    Meriah la umah ye, bertambah lg ahli keluarga...

    BalasPadam
  8. Ishhh...bila baca coretan yan ni buat akak tak sabo2 nak bermenantu je tau...kikiki....lambat lagi mungkin lapan tahun akan datang....inshaa Allah ;p

    BalasPadam
  9. wah..mmg excited Yan ni nak tunggu cucu. :)

    nanti kalau diorang baca coretan Yan ni, mesti terharu sgt2. Luahan ikhlas seorang umi.

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe mestilah....insyallah..amin :-))

      Padam
  10. tahniah jadi raja sehari mesti best nie..

    BalasPadam
  11. Assalamualaikum,
    Tahniah. Semoga Allah memberkahi serta mengumpulkan mereka berdua dalam kebaikan.
    Aminn.

    BalasPadam
    Balasan
    1. waalaikumsalam...amin..terima kasih saudara :-))

      Padam
  12. tahniah kak yan dapat menantu....rasa teruja kan dapat ahli baru dalam keluarga hihihih...

    sorry lama xjengah kak yan...ate teman bz bebeno hehehhe

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih deanna :-))

      tak pe akak faham

      Padam
  13. Tahniah yan..dapat menantu dah

    BalasPadam
  14. Wah!. Sportingnya Mak Mentua!.
    Tahniah Yan.. dpt menantu pompuan.

    BalasPadam
  15. tahniahhhh dah kawen rupanya. lupa pulak kita ni yang banyak tertinggal ketapi hihihii

    tahniah untuk akak dengan suami jugak. terima orang baru :)

    BalasPadam
  16. Alhamdulillah
    ibu tiri yg baik dn memahami
    hrpn nti knglh jasa org tuamu..

    BalasPadam
  17. tahniah buat mereka berdua...ye BETUL...solat tiang agama...solat berjemaah faktor utama rumah tangga bahagia...

    BalasPadam
  18. meriah jugak kalernya.. merah kuning.. hehehe..
    tahniah tahniah.. bahagia selalu hendaknya..

    BalasPadam