Ahad, 4 Oktober 2015

UCAPAN TERIMA KASIH BUAT WAK DAN CIKGU ETUZA



ASALAMUALAIKUM...



baru baru ini yan di temuramah oleh wak lalat , katanya yan top komentar no 4...

banyak juga solan yang ditanya , kesemuanya 20 soalan..

Terima kasih wak kerana sudi temuramah yan...

Kalau nak tengok soalannya , pergilah terjah ke blog 
WAK LALAT..diulangi ..WAK LALAT tau , bukan WAK KENTUT...

http:/tigalalat.blogspot.com/2015/10/september-2015-top-commentators.html


.  

Alhamdulilah , dapat award dari cikgu etuza...

Jadi top komentar bulan september..

Terima kasih cikgu...

Jom terjah blog beliau..

http:/madey09.blogspot.com











31 ulasan:

  1. Tahniah...

    Blog saya pun daah lama tak dapat liputan daari blogger lain...

    otw terjah blog mereka. Etuza pun dah lama tak komen blog bilis saya nih!

    BalasPadam
  2. tahniah Yan...cikgu Etuza tu mmg suka menghargai pengunjung blo beliau

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulilah..tq kak..haah kak...cikgu memang murah hati

      Padam
  3. tahniah yan
    wah kemain yg dpt hadiah lagi tu

    BalasPadam
  4. Tahniah yer akak... Seorang yang peramah mesti disenangi semua ^-^

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulilah ..tq zumal..alhamdulilah :-))

      Padam
  5. Tahniah Yan...
    Banyak award tu..

    BalasPadam
  6. tahniah ... kedua2nya saya follow .

    BalasPadam
  7. Balasan
    1. Alhamdulilah..terima kasih ash
      :-))

      Padam
    2. sama2 kak yan ekin pun dapat tak tulis lg entri

      Padam
  8. Tahniah yan !!! Akak tumpang happy untuk yan :)

    BalasPadam
  9. wahh..tahniah Yan.. atie follow gak cikgu Etuza tu..:)

    BalasPadam
  10. CT da bace daaaaa interview tu.. ada yang lawak..
    si Wak tu sengal gak eh ahaha..

    BalasPadam
  11. tahniah yan...tak sempat akak nak terjah lagi, bizi sejak akhir2 ni

    BalasPadam
  12. aisehh apsal wak tak prasan entry kak yan nih., huhu2

    biasanya wak terjah blog bila ada entri baru je., thank you buat entri special nih jugak., mugo2 kita jd rakan siber yg baik2 jeeer ;p

    BalasPadam
  13. aisehh apsal wak tak prasan entry kak yan nih., huhu2

    biasanya wak terjah blog bila ada entri baru je., thank you buat entri special nih jugak., mugo2 kita jd rakan siber yg baik2 jeeer ;p

    BalasPadam
  14. Wak tanya soalan xleh blah pun ada..haha

    BalasPadam
  15. Kak yan.... glamer tau... dh mcm artis .. hihihi

    BalasPadam
  16. tahniah yan dihargai 2 blogger femes yg baik hati ni..

    BalasPadam
  17. hehe...lawaklah kak yan ni
    wak kentut plak

    apapun tahniah ye

    BalasPadam
  18. JM kenal mereka berdua nih hiksss

    BalasPadam