Rabu, 11 November 2015

300 ENTRI GENAP SETAHUN


ASALAMUALAIKUM...

Alhamdulillah,blog genap setahun dan telah mencapai 300 entri hari ini...

Sebak ,gembira semua bercampur baur..

Macam2 pengalaman dan ilmu yan dapat...

Alhamdulilah..

Terima kasih sudi jadi sahabat maya yan Dan selalu letak komen dientri yan....

Buat silent readers,terima kasih juga kerana sudi baca coretan yan...

TERIMA KASIH :-))



24 ulasan:

  1. Alhamdulillah tercapai dah apa yg dinantikan
    Tahniah dari kakak buat Yan..

    BalasPadam
  2. tahniah..rajin juga menerbitkan n3 sehingga sebanyak tu...

    BalasPadam
  3. Tahniah kerana terus menulis dan bertahan sementara blogger lain ramai yang gantung keypad...

    Setahun boleh buat 200 lebih entri kira memang dalam kategori blogger yang prolifik.

    BalasPadam
  4. Tahniah Yan..
    Moga terus suksess berblogging

    BalasPadam
  5. waaaaaa rajin nyer akak... dana nk dpt 5 entri seminggu pn ssh

    BalasPadam
  6. Wahh akak. Teruskan berblogging :)

    BalasPadam
  7. Alhamdulillah... dah 300 entry ya yan... terus kan menulis.. happy blogging tau :):)

    BalasPadam
  8. Tahniah yan ...300 entry banyak tu.Kakak nak buat beberapa entry seminggu pun tenggelam timbul.

    BalasPadam
  9. Semoga terus maju jaya dan rajin lagi berkarya

    BalasPadam
  10. Alhamdulillah...teruskan menulis ye yan

    BalasPadam
  11. tahniah yan dah setahun berblog
    300 entry banyak tu kan ..

    BalasPadam
  12. Tahniah! Teruskan menulis! Teruskan bersabar...

    BalasPadam
  13. Yan ...

    Baru 300 heheheheh kena jadikan seribu lak hahahhahahahahhaa

    Tahniah ...

    #kipidap
    #dongibab

    BalasPadam
  14. wah setahun dah 300 entry,,rajin nyaa :D teruskan menulis :D

    BalasPadam
  15. terbaik kak yan.. teruskan menulis sampai bila-bila ye...sya pun suka baca coretan kak yan... rasa macam kenal walau tak prnah jumpa....

    BalasPadam
  16. Asalam..bila kita selalu positif fikiran tak buntu..InshaAllah ada ja ilham di isi ke blog kenangan kita semua..kemudian ilmu itu sampaikan biar sepatah..

    BalasPadam
  17. insha Allah kita teruskan blogging ya...bagus blog dari FB sebenarnya ya iryanty

    BalasPadam
  18. alhamdulilah banyak tu kak yan. bukan senang kan....

    BalasPadam
  19. tahniah...
    blogging ni best.
    lahir kan dari hati.
    saling menghargai sesama blogger.
    terus menaip tanpa henti ye yan :)

    BalasPadam
  20. tahniah kak yann...teruskan share entri yg bermanfaat utk kami semua eh

    BalasPadam