Isnin, 30 November 2015

SENTAP


ASSALAMUALAIKUM...






45 ulasan:

  1. Allahuakbar, semoga kita dijauhkan sifat begitu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. insyallah..amin..
      belajar jadi.lebih baik

      Padam
  2. Menjadi peringatan.
    Moga tak lupa pada perkara2 yang tak sepatutnya dilupakan :(

    BalasPadam
  3. Asalam IA..terasa amat berhikmah..terkesan ada kelalaian dalam diri..

    BalasPadam
  4. salam kak yan , Allahu rabbi, jemputan Allah selalu terbuka, moga kita sama sama grabnya

    BalasPadam
  5. assalamualaikum yan,
    ya saya juga berasa sentap...tanda hati masih hidup la tu..hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. waalaikumsalam saudara...
      kan...tanpa sedari...inilah selalu dilakukan kan..

      Padam
  6. Betul tu...biasa dengan kehidupan zaman skg ni.




    BalasPadam
  7. assalam...sepatutnya kita utamakan keutamaan yg sebenarnya kan yan...

    BalasPadam
  8. Assalamu'alaikum Yan...

    terima kasih atas kiriman cenderamata comel yang telah selamat kakcik terima minggu lalu. Kakcik amat menghargainya... :)

    BalasPadam
  9. tersangat lah sentap yan
    manusia ni mmg macam tu
    koreksi diri ni yan

    BalasPadam
  10. Allah...klu xterasa tak tahu laaaa... Tapi yg pasti I is terasa...huhu..

    BalasPadam
  11. Yan
    Terimakasih byk2..hadiab dh selamat sampai
    Pc akak rosak..terkial2 bw guna hp

    BalasPadam
  12. Semoga Allah membuka pintu hati kita supaya sentiasa dekat dgn surau dan masjid utk solat 5 waktu....

    Terima kasih Yan, saya dah terima hadiah dari Yan yg sangat comel dan bermakna itu...

    BalasPadam
  13. tajam tapi benar...moga di beri penghujung yg baik untuk kita ye yan ^_^

    BalasPadam
  14. huhuhu sentap sesama manusia blh minta maaf
    kalau Allah sentap kt kita camne yek....

    BalasPadam
  15. Itulah ironi dan reliti di zaman sekarang ini.
    Sedikit terasa.

    BalasPadam
  16. Salam yan..


    dalam makna nya tu.. semoga ALLAH pelihara kita terus.

    BalasPadam
  17. kena sedar diri kan ... psttt ... sis dah reply email . maaf lah sbb lambat dan terima kasih ya ...

    BalasPadam
  18. itulah realiti kehidupan kita hari ini..suka pada manusia dan kurang suka pada suruhan Allah SWT

    BalasPadam
  19. Hahahahhahaaa ...

    No comment gitu :)

    BalasPadam
  20. sentap2 sikit takpe...
    asalkan ada perubaham...
    nak cantik pergi la surau walaupun bergerak berapa kilo dari rumah

    BalasPadam
  21. kak yannnnnnn.....hadiah yg kak yan kirim tu dh sampai....terima kasih bebanyak yerrrrrrr.....suka sgt....heheheh

    BalasPadam
  22. sentap la jugak sebab surau depan rumah huuuu.

    BalasPadam
  23. GUlppp... betul betul sentap akak bila baca ni. Heheh.

    BalasPadam
  24. Memang ada orang macam tu kan yan

    BalasPadam
  25. Deep... tangkap dalam oooo

    BalasPadam
  26. hadeh kena setepek adeeeh.. tapi kalo x silap..
    tuntutan ke masjid lebih berat kepada lelaki kan.. yang perempuan
    kalau dapat pergi baru pergi..

    BalasPadam
  27. Tq kak yan diatas peringatan ni

    BalasPadam
  28. setuju dan betul cakap ustaz..peringatan juga buat diri sendiri...adusss dahulu kan yang manusia minta tetapi x utamakan yg Allah minta

    BalasPadam
  29. yes sentap :) hi hi hi
    surau belakang umah aida.
    mr asben rajin gi dulu.
    now dia prefer kat umah aje.

    BalasPadam