Ahad, 13 Disember 2015

NOMBOR 4 DI BLOG CIKGU ETUZA


ASSALAMUALAIKUM...


syukur Alhamdulillah...

Terima kasih banyak banyak cikgu....

Sapa tak terjah blog cikgu yang murah hati ini rugi...

Selain dapat ilmu dapat juga beramah mesra dengan cikgu etuza yang rajin membalas komen...


INGATAN
"dan bahawa sesungguhnya tidak ada (balasan) bagi seseorang melainkan (balasan) apa yang diusahakan"
SURAH  AN NAJM : AYAT 39


19 ulasan:

  1. salam kak , tahniah jugak! haah cikgi etuza ni memang rajin update blog bw komen smua la, saya je kadang tak berkesmpatan nak balas balik --

    BalasPadam
    Balasan
    1. wasalam yana...

      :-)) kan..ada je cerita yang nak disampaikan....tu yang bila cikgu cuti panjang menulis blog..terasa sesuatu yang tak lengkap bila blogwalking..

      Padam
  2. selamat berujung minggu yan...tahniah dpt hadiah jauh drpd cigu etuza di sabah nun..

    BalasPadam
  3. Saya juga dah lama berkawan dengan cikgu Etuza melalui blognya. Kalau ke Keningau nanti tentu saya akan cuba cari dia....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Asal JR..ke Sabah mesti singgah di KK tu..inshaAllah tak mustahil akan bertemu..

      Padam
  4. wow, congrats! meh share sket, meh! he3..

    BalasPadam
  5. Asalam IA, terima kasih ya..rasa terharu dihargai ..inshaAllah teruskan berkomentar yang baik2 pasti hadiah pun baik2 dtang senyap2

    BalasPadam
  6. no tu boleh ya melekat di pintu peti ais pastikan melekat

    BalasPadam
  7. Tahniah Yan..moga murah rezeki selalu.

    BalasPadam
  8. Tahniah yan...ni la rezeki nye bila yan rajin BW...nampaknye akak kene rajin2 cam yan la lepas ni

    BalasPadam
  9. Tahniah yan...ni la rezekinye bila yan rajin BW...akak kene rajin2 cam yan la nampaknye

    BalasPadam
  10. Tahniah yan.nak kena rajinkan diri juga ni..

    BalasPadam
  11. wahhhh lagi sekali ye kak yan? tahniahhhh murah rezeki akak. moga murah jugak lagi rezeki cikgu Etuza :)

    BalasPadam
  12. ehehhe comel je hantar hadiah gitu =D

    BalasPadam