Khamis, 10 Mac 2016

BIAR GAMBAR BERBICARA


ASSALAMUALAIKUM..



Suami mengabadikan gerhana di poket baju.....



Subhanallah , nampak tak bulan sabit dekat pokok tu....
Gambar ini diambil oleh adik yan di batu pahat...



kecik je kan....hihihi...
Gambar ini anak yan no 2 yang duduk di jb ambil...





TERIMA KASIH PADA SAHABAT YANG SUDI SINGGAH...

MAAF SEKALI LAGI MASIH BELUM SEMPAT JENGUK UMAH SAHABAT...

17 ulasan:

  1. subhanallah..memang ada dapat gambar gerhana matahari dan disebelahnya bulan sabit, kebesaran Allah kan

    BalasPadam
  2. Jadi satu memori kan Yan..
    Salam Khamis

    BalasPadam
  3. Abadikan juga ye Yan..
    Fonomena gerhana matahari yg datang 21 tahun sekali ni..
    Terselit jer bulan sabit tu dicelah pokok tu memang comel..

    BalasPadam
  4. seram kan yan time gerhana semalam...macam2 yg akak terpikir...moga Allah lingdung kite semua

    BalasPadam
  5. GERHANA MATAHARI KEAGUNGAN ILAHI RABBI...

    BalasPadam
  6. Fenomena gerhana semalam memang banyak gambar-gambar cantik yg terakam Yan. Melihat kebesaran Allah moga bukan dgn mata kita aje Yan tapi dgn mata hati kita juga.

    BalasPadam
  7. subhanallah, kebesaran Allah

    BalasPadam
  8. lama cik en x mai sini.. try gak tgkp gmbr tp x clear sgt

    BalasPadam
  9. subhanallah..pada setiap kejadian dilangit dan dibumi..terselit kebesaran serta keagunganNYA...

    BalasPadam
  10. assalamuaalikum Yan
    kaknoor takut nk ambil gmbr hanya mampu tengok je gerhana tu

    BalasPadam
  11. keindahan fenomena...
    Allah Maha Berkuasa!

    BalasPadam
  12. Subhanallah.. Kuasa Allah sangat dahsyat

    BalasPadam
  13. kuasa-Nya kan Kak Yan.. rezeki kita terpilih untuk tengok kejadian ni..

    BalasPadam
  14. kena terik gerhana matahari aritu memang buat mata silau. tula Kuasa Allah kan kak yan :)

    BalasPadam