Khamis, 14 April 2016

ROTI MANIS GEBU GEBAS


ASSALAMUALAIKUM...


CUBAAN KALI KE BERAPA ENTAH..

AKHIRNYA MENJADI.... 

SYUKUR ALHAMDULILLAH....



INGATAN

REZEKI APA PUN YANG KITA DAPAT

WALAUPUN SEKEPING ROTI

PERLU LAH ADA RASA BERSYUKUR

23 ulasan:

  1. baru nak buat sarapan dah nampak roti gebus ni,sedap tu sis, betul, bersyukur, Alhamdulillah

    BalasPadam
  2. wah cantik gebu nampaknya roti tu, akak tak pernah meroti lagi

    BalasPadam
  3. sedapnya roti gebu gebas buat sendiri nak seketul yan..

    BalasPadam
  4. uli pakai tangan ke pakai bread maker

    BalasPadam
  5. Uiksss nampak sungguh kegebuannya tu yan..
    Geram pulak tengok yg dah bergula tu :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. sebenarnya nak parut cheese...cheese habis kat kedai :-))

      Padam
  6. Assalamualaikum yan,
    Syabas dan tahniah atas kejayaan membuat roti, setelah beberapa kali mencubanya. Itulah yang disebut, usaha tangga kejayaan, yang penting jangan cepat berputus asa..dalam apa jua yang dilakukan (peringatan utk saya)
    #geram tengok kegebuan roti tu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. waalaikumusalam saudara
      :-))

      alhamdulillah cubaan kali ni tak masuk tong sampah...huhu

      Padam
  7. Betul tu Yanti.....
    Lama dah tak meroti.... dulu masa tgh sawan suka buat....hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. dah baik sawan...dah hilang mood meroti ye HO

      Padam
  8. dalamnya letak pes kacang merah ... perghhh .

    BalasPadam
  9. yeayyyy tahniah kak!!!! kira yang tak jadi2 lagi bila buat roti hihihihi

    BalasPadam
  10. Waduh....waduh...waduh...gebu bangat yan rotinya...resepi plisssss...dapat makan panas2 sedapnyeerrr

    BalasPadam