ASALAMUALAIKUM..
Alhamdulilah siap sudah renovate rumah yang satu ini...
Setelah hampir setahun , baru sibuk nak tukar warna rumah dan letak perhiasaan lebih sikit..huhuhu..
Bukan apa, yan tak berani nak tukar dan tambah..bimbang isi kandungan hilang..cian kan yan...
Rupanya mudah aje nak tukar kaler..huhu....mujur ada teman2 dari GROUP BBN...
Terima kasih tau , sabar ajar kak yan...
Walaupun tak secantik mana , tapi oklah..dari dulu rasanya...
Kejap je dah November...
Bulan yang yan rasa terharu...
Harap2 , sampailah entri yang ke 300 dan blog genap setahun dan tambah umur setahun lagi...Insyallah...
" DUNIA PINJAMAN SEMATA ,
AKHIRAT JUA KEKAL SELAMANYA "
" SEBURUK APA PUN RUMAH KITA ,
BERSYUKURLAH "