Selasa, 31 Mac 2015

KANGEN ITU RINDU



ASALAMUALAIKUM...






rindunya pada mereka bertiga.....

mereka bertiga nie lah peneman yan tengok kartun dan main game...

kawan gaduh pun ia juga :-)) ...

lambatnya akhir bulan 4 ...

hati dah dekat kampung je nie....

rasanya inilah paling lama yan tak balik kampung..

kali terakhir yan balik rabu lepas... 

tapi rasanya dah macam bertahun tak balik...

ahhhhhh rindunnya kat masakan mak abah ...






24 ulasan:

  1. Rindunnya tu apa yan? He he he... Comel si kecik tu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha typo sudah :-P

      sikecik tu memang comel....kalau jumpa dia memang cium dia sampai nangis... :-))

      Padam
  2. ya..memang seronok tengok anak-anak kecil tengah membesar

    BalasPadam
  3. Anak2 comel penghibur lara... :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu kakcik..tapi kalau dah meragam bikin pening kepala :-))

      Padam
  4. semua tu anak ke cucu kak yan,, sume gambar ada ke chomilannya tersendiri hihihi,, rindu kat kampung juga,, insha Allah labour day nanti nak balik kampung benut, pontian,,

    BalasPadam
    Balasan
    1. 1 adik 2 cucu 3 anak saudara :-))

      benut dah dekat dengan kg akak...mana tahu leh singgah nanti...leh lah rasa rendang tu :-))

      Padam
  5. kalau yan rindu dgn adik2 dan kampung ,kakak pulak kangen sangat dengan ank2 yg 2 org ,dh lama mereka tak balik .

    BalasPadam
    Balasan
    1. rasa rindu kadangkala boleh menitik air mata nie kan

      Padam
  6. Comel² belaka..yg kecil tu cucu kak Yan ke?comel lah dia...cium sikit..hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. yang kecik tu anak saudara....ikram mmg comel kelakar budaknya :-))

      Padam
  7. abam tembam tu sebiji cam anak buah saya...anak kak long saya...kih3...

    BalasPadam
    Balasan
    1. :-)) abam tembam tu memang banyak klonnya

      Padam
  8. Nasib mak akak duk dekat je yan hari bole jumpe...comelnye si kecik tu :)

    BalasPadam
  9. Nasib mak akak duk dekat je yan hari bole jumpe...comelnye si kecik tu :)

    BalasPadam
  10. Balasan
    1. gewam kan...yan kalau jumpa sikecik nie..pasti yan sakat sampai dia nangis

      Padam
  11. alahai si kecik tu comeynyer...

    BalasPadam
  12. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam