Jumaat, 19 Disember 2014

KAU PERGI TANPA PESAN


ASALAMUALAIKUM...

tika ini hujan lebat beserta angin kencang.....

bagi yan angin kencang dikawasan perumahan biasa biasa aje..

tapi tak sangka sungguh hujan kali ni telah menerbangkan bumbung zink betul betul atas bilik tidur yan..

dengan guruh yang bunyi macam dekat perang..hujan semakin lebat...

mujur atas bilik yan bertutupkan kanvas..

kelam kabut juga dibuatnya alihkan plug sambung..

takut takut terkena tempias air...

kan bahaya..

yan blur sekejap melihat air hujan yang dah macam air terjun masuk rumah..

yan capai handphone terus call encik suami..

kes kecemasan..

hati kecik besar aje menunggu encik suami balik...



DOAKAN BUMBUNG YAN TAK TERBANG LAGI..


6 ulasan:

  1. namun sebagai blogger, tidak merencatkan kemahuan untuk terus menulis.

    kegawatan di tukar kepada ilham...

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe...catat dalam blog sebagai kenangan...

      Padam
  2. alahai .. takut juga yer. sabar yer yan. hopefully tak ada yg terbang lagi

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih doakan..bumbung anjung pun2 keping terbang :-((

      Padam
  3. Takutnya jd mcm tu. Sya rasanya nangis dah kalau mcm ni jd..

    BalasPadam