Ahad, 4 Januari 2015

ANGIN SUKU BADAN


ASALAMUALAIKUM...

seperti biasa pada awal bulan akan pergi belanja barang dapur di pasar raya d mart..

tekak ni teringin pulak minum horliks ais...

ternampak harga promosi rm9..jimat rm 1.50..harga asal rm10.50sen..

rembat 1 dan pergi bayar dikaunter..

terkejut aku harga nya rm10.20sen..

kata budak kaunter tu dah tiada promosi...

angin juga aku suku badan..

tapi dah nak minum kan..

bayar jelah...





14 ulasan:

  1. Balasan
    1. tulah pasal kakcik...ati ni geram je...pasaraya felda memang kadangkala harganya mengelirukan pelanggan..kalau lah ada pilihan lain memang tak pi dah kdai tu.. :-((

      Padam
  2. Setahu saya promosi yang tertulis di pek itu adalah promosi sepanjang hayat pek itu la.

    Sebab pekedai itu beli dari pembuat itu pun dengan harga promosi juga.

    BalasPadam
    Balasan
    1. setahu yan pun begitulah im...malas nak bertekak sebab muka pekerja kaunter tu sombong semacam..tak tahu hormat pelanggan..

      Padam
  3. Eh.. Sesuka hati dia je xbg harga promosi.. Dah tertulis tu kan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. tulah...rasa macam nak report kat pengurusan aje..

      Padam
  4. Kalau jadi kat saya agaknya angin bukan lagi suku badan tapi tiga suku badan!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. :-)).. nasib baik masa tu ramai orang..kalau tidak..perang dunia ke 3 lah jawabnya...

      Padam
  5. As'salam ya pagi in tuan blog..terima kasih jengok blog Etuza..rujuk dan cuba bincang kan agar tak berulang..bagus beri teguran ..kita yang rugi tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. wasalam etuza...rugi rm1.20sen.. :-((

      Padam
  6. atau pun memang takde promosi langsung. bila pelanggan tanya, jawapan yang sama diorang bagi, "tempoh promosi dah tamat".

    boleh report ni...

    BalasPadam
    Balasan
    1. tulah yang dia cakap..tapi setahu yan harga promosi di packet mana ada tarikh luput..

      Padam
  7. biasa la tu... dah banyak kali sangat kena. yg display harga lain, bila scan harga lain pun banyak. semua cakap salah letak harga la, promosi tamat la. haish

    BalasPadam
    Balasan
    1. :-(( kesian kita kan bw...suri rumah yang selalu terkena

      Padam