Ahad, 15 Mac 2015

DIMANA SILAPNYA ?


ASALAMUALAIKUM...




19 ulasan:

  1. assalamualaikum yan..
    kawan yg macam ni mmg banyak sekarang ni, time kita senang ramaii, tapi bila kita susah masing2 jauhkan diri

    BalasPadam
    Balasan
    1. waalaikumsalam kak...betul tu kak...

      terima kasih kak..jauh2 pun ingat juga akak singgah rumah yan nie :-))

      Padam
  2. memang susah juga nak cari kawan yang ikhlas dengan kita

    BalasPadam
    Balasan
    1. ye hanafi..kata orang..berkawam biar ber ribu...tapi dalam ber ribu tu belum tentu 1 pun yang benar2 ikhlas ber kawan tanpa tujuan tertentu

      Padam
  3. Ikhlas dalam bersahabat tak perlu diluahkan sebab pasti kita akan dapat rasa sendiri.

    Orang tak boleh nak berlakon lama-lama.

    BalasPadam
  4. Yea betul...nk berkawan org kata tgk2 la jgk...ada jea yg mulut manis smpai kita ni percaya bagai nk mati..last2 kena tipu jgk..

    BalasPadam
    Balasan
    1. yan pernah jumpa kawan sebegini...

      Padam
  5. Betul tu kak,,, saya tak ramai kawan cuma seorang dua saja,, alhmadulillah boleh dikira susah senang mesti share bersama,, tapi tulah bila masing2 dah berumahtangga keakraban sebagai kawan tu terhad,,

    kawan talam dua muka memang ramai,, sebab nak jaga hati kita tapi hikoprit kan,,,taknak berterus terang,,

    BalasPadam
    Balasan
    1. bff bila habis zaman sek..semua dah terputus hubungan :-((

      Padam
  6. kawan yang baik memang susah di cari. Tak apalah, Allah sebaik baik tempat mengadu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu su...hidup perlu diteruskan ..

      Padam
  7. ada kawan yang mai time nak senang saja elok ditinggalkan.. semak kepala otak. cari yang betul2 ikhlas.. kalau takde xpe biar tak berkawan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. lama tak dengar perkaraan SEMAK KEPALA OTAK...rare perkataan tu...

      Padam
  8. moga kita tak jadi kawan yang macam tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. nauzubillah...cuba jadi lawan yang terbaik dunia akhirat :-))

      Padam
  9. mintak dijauhkan dari manusia2 yg berperangai begini...manis dibibir tapi cadbury dihati...

    BalasPadam
  10. knor tak ada kwn..knor hanya ada family adik beradik sanak saudara...kwn cuma boleh dibilang dgn jari...kwn knor baik2 belaka sbb jumpa tak pernah..terjumpa selalu..masa tulah sembang2..lps tu tak jumpa balik...gitulah.

    kwn alam maya...byk...boleh tau byk kisah dn pelbagai cerita..gini2 pun knor suka...

    BalasPadam
  11. jauhi diri jika ada 'kwn' begitu

    BalasPadam