Selasa, 17 Mac 2015

WHO AM I ?


ASALAMUALAIKUM...




20 ulasan:

  1. btol tu yan,baik jadi diri sendiri semua manusia ciptaan Allah ada kelemahan dan keistimewaan masing2...Allah kan maha adil :)

    BalasPadam
  2. Sabar ajelah...
    Teringat masa di sekolah menengah, saya pernah dipukul cikgu kerana tak hadir latihan sukan. Lepas dipukul saya ucap "Terima kasih cikgu" sambil tersenyum, berlakon kononnya nak tunjuk diri seorang yg bersopan dan gentleman. Tapi cikgu dengan wajah seperti singa pukul saya sekali lagi dengan lebih kuat. Masa itu baru saya tau bersopan santun dan gentleman tak sesuai dengan budaya Malaysia.

    BalasPadam
    Balasan
    1. :-)) tak pasal pasal kena sedas lagi...budaya luar lbih berbudi bahasa dan santun biarpun adakalanya ada yang tak enak dipandang...

      Padam
  3. bila orang hina kita diam,, tapi sampai bila kan,, sesekali pasti terkeluar juga apa yang terbuku di hati dengan kata2,, tak pe kak ia adalah luahan untuk melegakan perasaan dan stress,, sabar yee,, kami sentiasa bersama kak yan,,

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau dah sampai tahapnya...mahu meletup juga..huhuhu....

      terima kasih anie :-))

      Padam
  4. betul tu baik kita diam..kalau kita ikut sama meroyan, dah nampak teruk macam orang tu jugak kan..hehe sabar je la walaupun hati menggelegak

    BalasPadam
    Balasan
    1. mmg kena sabar..bukan mengelegak lagi nie..tunggu nak meletus aje ni..tapi istighfar kunci sabar paling utama..

      Padam
  5. hidup nih sementara.. selagi boleh sabar.. kita sabar.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu..kena segera memaafkan..biarpun dia tak minta maaf.

      Padam
  6. orang sabar ni tinggi darjatnya disisi Allah.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu QA... :-)) mkin sabar makin kuat ujiannya kan

      Padam
  7. Diam adalah lebih baik daripada berkata-kata..Diam bukan bermakna kita salah tapi tidak mahu mengeruhkan keadaan

    BalasPadam
    Balasan
    1. thumbs up :-)) betul sesangat...biar ALLAH je tahu ..

      Padam
  8. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  9. betul kata sahabat yg di atas tu...ibarat kata "diam itu emas"

    BalasPadam
  10. jadilah insan yg di sayangi Allah bukan manusia

    BalasPadam
    Balasan
    1. insyaallah..amin...betul kata jm tu :-))

      Padam
  11. betul betul betul...
    org nk cakap apa pun cakap lah kan, takyah nak ambik pusing sgt.. jgn kita plak yg jadi mcm tu dah lah. :)

    BalasPadam