Khamis, 30 April 2015

JERUK MANGGA ASAM BOI



ASALAMUALAIKUM...



31 ulasan:

  1. nyumm...sedapnya jeruk mangga ni Yan..kecur liur nengok..:)

    BalasPadam
  2. sedapnya....terasa kat minda ini

    BalasPadam
  3. sedapnya..kecur air liur dibuatnya

    BalasPadam
    Balasan
    1. :-)) kan..yan masa kopek dah terasa2

      Padam
  4. sedapnya...kalau makan sejuk2 tu awww...kecur air liur ni... hehehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. samalah dengan yan...yan suka makan time sejuk...tak ingat keliling dah.. :-))

      Padam
  5. Kalau makan ni Yan selagi tak habis terus aje tangan menyua ke mulut. Tak tahan tahu-tahu sakit perut:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang dah sakit perut pun kak..pagi2 terus sarap mangga :-))

      Padam
  6. Amboi.. Sedapnya.. pos la kat kita ni sikit kak Yan..

    BalasPadam
  7. sedapnya... hehe..
    kalau sejuk2 lg sedap kan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu ira...takpun ambik kicap dengan gula...perh terbaik :-))

      Padam
  8. Meleleh ayak liukkk tau yanti

    BalasPadam
  9. oooooooohhh tidakkk...
    telan airliur padahal ada makan

    BalasPadam
    Balasan
    1. :-)) perempuan dan mangga memang tak dapat pisah kan..

      Padam
  10. Perghh.. kena tengok sambil tutup mulut, kalau tak nanti meleleh air liur.. hehehe..

    BalasPadam
    Balasan
    1. tutup mata sekali ..bimbang kuar air mata :-P

      Padam
  11. assalamualaikumm,, kak yan alamak aiii terliukk saya hihihi,,

    BalasPadam
  12. Ko ni yan saje tau abis ailio akak bertakung2 ni...malam ni pos sikit dlm mimpi ye...hehehe

    BalasPadam
  13. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  14. adoooiyai godaaan ape ni.. hahaha..

    BalasPadam
  15. assalamualaikum,
    mengecurkan air liur...ishh teringat-ingat pula

    BalasPadam
  16. dh lama nk buat. tp, asik b'tangguh. hu3..

    BalasPadam
  17. sedapnyaaa lahai kak yan. terliur nani tengok. jemput join GA nani kak

    BalasPadam
  18. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam