Jumaat, 15 Mei 2015

JUMAAT PENGHULU SEGALA HARI



ASALAMUALAIKUM...








20 ulasan:

  1. Assalamualaikum,
    Mudah-mudahan Allah memberkahi kita semua di hari Jumaat yang mulia ini...insya-Allah, aminn

    BalasPadam
    Balasan
    1. waalaikumsalam saudara..insuallah..amin :-))

      Padam
  2. Amin ya robbal'alamin.
    Moga doa-doa kita diterima olehNya.

    BalasPadam
  3. Salam Jumaat Yan..
    tak putus2 berdoa..moga kita semua sentiasa dlm rahmat Illahi :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. salam jumaat atiey :-))
      insyallah..amin

      Padam
  4. aminn....moga2 dengan berkat di penghulu hari ini semua doa2 yg baik itu dikabulkan Allah....

    BalasPadam
  5. kalau kita bosan berdoa, itu maksudnya kita dah putus asa dgn hidup.

    BalasPadam
    Balasan
    1. nauzubillah..jangan ptus berdoa :-))

      Padam
  6. salam jumaat yan,agak lewat nak mengomen ,sibuk sepanjang hari.Mudah2an Allah mendengar doa2 kita.

    BalasPadam
    Balasan
    1. salam jumaat kak...tak.apa..yan faham.kak.. :-))

      Padam
  7. uuuit tersentap rasa gambar kedua tu T.T
    betul.. Allah sentiasa ada untuk kita.. kita ni je yang bila betul2 nak something baru beria berdoa..

    BalasPadam
    Balasan
    1. tulah kan..masa mula2 akak dapat gambar no 2 tu akak pun sentap juga..
      :'-C

      Padam
  8. moga-moga doa dan ibadat kita diterima

    BalasPadam