Khamis, 16 Julai 2015

MUJUR ADA BEG DORAEMON



ASALAMUALAIKUM....


Malam tadi yan pi ekspo parit raja..batu pahat..

Sesak nya bukan main..

Maklum jelah Dah dekat raya..

Jadi ramai yang ambil kesempatan mencari barang raya...

Sepupu sepupu lelaki yan bingung nak beli apa..

Rambang mata katanya...

Memusing 2 3 round juga...

Tiba2 terpandang beg doraemon ni...

1 rm20...yan minta kurang dapat rm18...

Alhamdulilah ...pencarian selesai...dah lenguh benor lutut nie...




7 ulasan:

  1. Itu yer beg doraemon. Hehe...

    BalasPadam
  2. Tak selesa kan kalau dah ramai2 camtu tapi beg tu cantik dan harga pon berbaloi2....akak suka kaler biru depan tu :)

    BalasPadam
  3. Haha... saya ingat betul2 bag gambo doremon...

    Akak...
    Taqobbalallohu minna waminkum”
    Semoga Allah menerima segala amal dan ibadah kita di bulan Ramadhan

    "minal 'aidin wal faidzin"
    Semoga kita termasuk ke dalam golongan yang kembali (kepada fitrah) dan golongan yang menang

    BalasPadam
  4. beg doraemon? sbb design nye or byk pocket di dalamnya

    BalasPadam
  5. itu ke beg doremon nya.. itu je ke beli? hehe..
    rimas nak jln klu ramai2 sangat

    BalasPadam
  6. hehehe agak2 boleh kuarkan pintu ajaib doremon tak Kak Yan ?
    kalau boleh nak pinjam..

    BalasPadam
  7. my anak buah suka pergi parit raja mlm raya . my kakak n abg pun kekadang pi juga cari biskut raya ...

    BalasPadam