Rabu, 21 Oktober 2015

SEJAMBAK BUNGA BERTAUT KASIH




ASALAMUALAIKUM ...

alhamdulilah dapat kita bersua lagi..

Walaupun internet tenggelam timbul...Huhu...

Alhamdulilah , dapat blogwalking ke rumah sahabat semua...

Ada separuh lagi rumah sahabat yang belum dikunjungi...

Terima kasih pada yang sudi singgah ke rumah yan..

Ucapan terima kasih pada kak nooriahnaim kerana bagi gambar sejambak bunga kepada semua top komentar di blog beliau...

Kalau sahabat teringin masak sedap sedap tapi tak reti...singgah lah di blog beliau..insyallah banyak resepi masakan yang mudah dan sedap...kak nooriahnaim juga mesra kawan...tak lokek ilmu.....

Singgah lah di blog beliau...

http:/nooriahnaim.blogspot.com


:-))




27 ulasan:

  1. Asalam..selamat malam..tahniah tabah hadapi line..gubahannya cantik..

    BalasPadam
  2. Cantek kan bunganya...
    Kak noor memang terbaik ,amat menghargai blogger yg berkunjung.

    BalasPadam
  3. Selamat beronline yan...cheq da pun sibuk seminggu 2 ni

    BalasPadam
  4. cantik bunganya... klu ke blog Kak Nor mmg asyik lapar dgn segala mcm makanan...hihi

    BalasPadam
  5. taniah k yan dpt pengomen ngetop....

    BalasPadam
  6. Betullah KakNoor punya masakan siapa tak tahu
    Tengok gambar yg ditepeknya pun dah kecur kan Yan

    Tahniah dpt jambangn bunga:)

    BalasPadam
  7. tahniah dpt sejambak gmbr bunga ., ;p

    BalasPadam
  8. selamat beronline walau semput yan...kak pun belum ambil jambungan bunga cantik hadiah noor tu...

    BalasPadam
  9. Tahniah Yan.. Selamat Pagi dah breakfast? hehehhe :D

    BalasPadam
  10. Ermm..padan lah wangi jer singgah kat sini....hehe....tahniah dapat hadiah bunga yan...penyeri blog..

    BalasPadam
  11. ken apelan2 bw.. yg penting motif bw bukan skdr tmbah kenalan tapi memhami isi yg teman kit acube kuarkan di entr

    Jemput singgah blog Nurfuzie.com
    Jom memriahkan GA cik en yang bernilai lebih dari rm1KGive Away Nurfuzie Dot Com #1 Bernilai RM1000
    Dan Entri terbaru di Veterinar | Cara Memberi Ubat Kepada Haiwan

    BalasPadam
  12. terima kasih kerana kongsi info di mana nak cari resepi mudah & sedap...:)

    BalasPadam
  13. Cantik gambar bunga tu..
    Tahniah Kak Yan..
    Selamat berblogwalking ye.. :)

    BalasPadam
  14. tahniah. siap dapat bunga tuuu :)

    BalasPadam
  15. dapat gambar je ke kak, ingat dapat bunga betul.. mesti berbunga2 hati tu kan.. Jerebu teruk ni, Kak Yan take care k

    BalasPadam
  16. Tahniah diucapkan.
    Cantik gambar bunga tu

    BalasPadam
  17. cantik gambo bunga tu yan....inshaa Allah nanti akak terjah blog kawan yan tu ^_^

    BalasPadam
  18. timakasih Yan sudi bawa balik bunga kaknoor tu ya
    slmt malam sweet dream dear

    BalasPadam
  19. Cantikkksss bunga itu. Ya. Nanti kita pi singgah.

    BalasPadam
  20. cantiknya bunga kak yan!
    saya suka sangat dengan bunga! =)
    apapun tahniah ye

    BalasPadam
  21. Wah...cantiknyaaaa k yan...tahniah..tulah kalau masuk blog k noor..nampak makanan yg sedap2 je..

    BalasPadam
  22. perghh dapat bunga dari kak Noor ke nih...dah lama x jengah kak Noor..tggu turn ye kak hikss

    BalasPadam
  23. wpun internet tenggelam timbul , blog saya kena boom juga ... terima kasih yan

    BalasPadam