Jumaat, 13 November 2015

TERIMA KASIH DAN PENGHARGAAN


ASSALAMUALAIKUM...

Syukur Alhamdulillah , siap sudah senarai penerima cendermata dari blog yan...
Pada yang tak dapat jangan berkecil hati...yan hargai kunjungan kalian yang letak komen dan silent reader...yan doakan kalian diberi kehidupan yang baik2..dan terima kasih kerana Tak jemu singgah diblog yan....

Mereka yang tersenarai tahniah yan ucapkan...diharap dapat BERI ALAMAT dengan segera...

Email yan : iryanty83@gmail.com
Wassup : 012-7645072

Bunda,kak cik,ss,kak norihan,kak malinda,kak aryanazra,kiera sakura dan syida ..yan dah ada alamat...

BUNDA
KAK CIK NUR SEROJA
KAK NOORIAHNAIM
JR
INSAN MARHAEN
SS
KAK SANIAH IBRAHIM
KAK KAMSIAH
KAK ZAKIE
CIKGU ETUZA
ARELEEZ
JM
KAK NOOR KAYU MANIS
KAK MALINDA
SITI YANG MENAIP
ARYAN AZRA
KIERA SAKURA
ATIEY YUSOFF
QASEH VEE
YANA YANI
QASEH ABADI
DEANNA MORNI

TERIMA KASIH SEMUA....READER N SILENT READER HARAP TAK JEMU DATANGBERTANDANG KE BLOG YAN...INSYALLAH JUMPA LAGI TAHUN DEPAN...TERIMA KASIH BANYAK2...



39 ulasan:

  1. Tak dapat pun.
    Sob sob sob.
    Hihihi..tahniah buat semua pemennang...:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. alolo jangan sedih ye..insyallah ada rezeki nanti dapatlah :-))

      Padam
  2. Eh... kakak pun ada ye:)
    Terima kasih Yan.

    BalasPadam
  3. tahniahnyer semua, wak doakan terbaik jeer., ;p

    BalasPadam
  4. SALAM JUMAAT..INSYA ALLAH AKAN SINGGAH SELALU..

    BalasPadam
  5. Salam Jumaat Yan...
    eh nama atie ada gak...hihi..nti sy pm ye...
    Terima kasih banyak Yan :):)

    BalasPadam
  6. Tahniah buat semua yg berjaya.. Salam Jumaat Yan ! :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. salam jumaat mummy :-))
      terima kasih mummy

      Padam
  7. tahniah semuanyaaaa....terima kasih kak yan....sy dh emelkan yerrr...hihihihi

    BalasPadam
  8. Wahhhhh! Tahniah semuaaaa... Keep blogging kak yan.. Aja Aja Fighting!

    BalasPadam
  9. eh! akak pon ada dalam senarai ke yan ? yeahhh! seronoknye...ape2 pon tq sesangat yan terharu hakak di buatnye...kipidap yan moga terus sukses :)

    BalasPadam
  10. kene rajin2 jenguk sini selalu... biar dpt hadiah hehehe...
    yelah almaklum kita kn baru berkenalan

    BalasPadam
  11. kenapa nama SS ngan JM tak tulis penuh.. haha... SCDHA SEIN.. keh..keh

    BalasPadam
    Balasan
    1. haah eik..baru kak yan perasaan..mungkin kak yan sebati dengan nama pendek diaorang...ss jm...:-))

      Padam
  12. terima kasih kak yan tu..susah2 aja...jumpa lagi tahun depan? lambat lagi nak ke tahun depan tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. sama2 syida...
      insyallah..panjang umur jumpa lagi tahun depan :-))

      Padam
  13. Asalam Iryanty..maaf late ke laman maya iryanty..selalu ada dalam hati nak terjah..ni lah masa amat mencemburi..ada ja halangan. Serius kata-kata dalam blog ni buat hati semua pembaca rasa lemah lah maksudnya amat menyedarkan diri.." belajar untuk sabar " tu pun dah buat hati etuza berbunga..mekar dengan keindahan budi. Subahanallah ada nama Etuza..tak pernah harap apa2 ..hanya terima kasih andai pemberian itu ikhlas..

    BalasPadam
    Balasan
    1. blog biasa2..untuk insan luar biasa...insyallah...

      Padam
  14. Huaaaa!. Jelezzz tak dpt!!.
    Hihi... just kidding kay.

    BalasPadam
  15. thanks Yan sorrryy lmbt respond busyyyy bebeno

    BalasPadam
  16. alhamdulillah.. rezeki jgn ditolak. terima kasih, sahabat maya.. ;)

    BalasPadam
  17. Terima kasih Yan atas rezeki yg diberi.

    Saya telah hantar alamat saya menerusi gmail Yan..

    BalasPadam
  18. Wahhh...kena singgah banyak kali ni.

    BalasPadam
  19. Tahniah semua, buat kak yan , semoga terus menulis dan memeberi manfaat :)

    BalasPadam
  20. wow best nyer.
    aida x dpt ler sebab br 1st time lepak sini :)

    BalasPadam
  21. ehh nama JM ada terselit kat situ...terima kash kak Yan..esok lusa sampai lah tu

    BalasPadam