Isnin, 8 Februari 2016

27 TAHUN MENANTI


ASSALAMUALAIKUM...



Syukur Alhamdulillah ....

Tanggal 17hb januari tercatit sudah dalam sejarah penduduk peneroka FELDA PALONG TIMUR 2 menerima geran tanah hak milik kekal...

Tidak terkecuali suami yan juga mendapat geran tanah tersebut....

Hasil titik peluh suami dan arwah isterinya dulu...

Sebak campur gembira tergambar diriak wajah suami....

Syukur alhamdulillah , akhirnya dapat juga suami memiliki geran tanah sendiri....


INGATAN

Untuk mendapatkan sesuatu kita perlu usaha...

Tanpa usaha , biar apa pun kita dapat tiada nilai nya...



18 ulasan:

  1. Alhamdulillah.
    Tahniah K.Yan dan keluarga

    BalasPadam
  2. dulu pernah ke felda palong (tak ingat berapa), penuhi jemputan kenduri kawin kawan kat sana. boleh tahan jugak jauhnya sebab takde highway.

    masa nak cari jalan ke rumah penduri kawin tu, kena `main' dengan sorang pakcik kat stesen minyak koperasi. cis...

    :-)

    BalasPadam
  3. setinggi2 tahnia ya...Yan kirim salam kat suami ya

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah.
    Tahniah utk Yan sekeluarga. Moga dimurahkan rezeki selalu

    BalasPadam
  5. Assalamualaikum,
    Tahniah atas kejayaannya...Nikmatnya kejayaan kerana usaha keras yang tiada henti.

    BalasPadam
  6. Oooo alhamdulillah dapat juga geran hasil titik peluh kita kan..

    BalasPadam
  7. ALHAMDULILAH.. tahniah ye Yan..

    BalasPadam
  8. alhamdulillah..berakhir sudah penantian..

    BalasPadam
  9. Alhamdulillah, dengan kesabaran juga menikmati apa yang diusahakan..syukur.

    BalasPadam
  10. alhamdulillahhh tahniah jugak dri kaknoor

    BalasPadam
  11. alhamdulillah...tahniah yan dan suami.

    BalasPadam
  12. alhamdulillah...tahniah untuk suami yan dan seluruh keluarga...27 tahun sabo menanti akhirnye dapat gak

    BalasPadam
  13. tahniah...walau lama menanti tetap ada hasilnya.

    BalasPadam
  14. alhmdulillah....rezeki kannnnn... :)

    BalasPadam