Rabu, 1 Jun 2016

RINDU.......


ASSALAMUALAIKUM....


apa khabar sahabat semua ?

lama tak bersiaran...

pagi ini bersiaran dirumah bonda sebab wifi laju...huhuhu...

rindu nak membaca ...

rindu nak menulis....

rindu nak berkunjung... 

rindu menuntut ilmu...

pada yang bertanya khabar...terima kasih yan ucapkan..

bukan tak sayang tapi jiwa melayang...

bukan tak rindu tapi jiwa bercelaru....



INGATAN

PUASA BELUM PUN BERMULA...

TAPI PAKAIAN RAYA SUDAH TERSEDIA...
YANG PELIKNYA PAKAIAN SOLAT BERTAHUN TAK GANTI...

TAPI RUMAH SUDAH BERGANTI WARNA...
YANG PELIKNYA DIRI TETAP DITAKUK LAMA...

  





21 ulasan:

  1. Balasan
    1. wasalam..alhamdulillah sihat..lama tak pi rumah ss

      Padam
  2. Waalaikummussalam Yan...

    Semoga kehidupan Yan dan keluarga baik-baik sahaja. Aamiin... :)

    BalasPadam
  3. sama macam saya. bila usia mengenjak senja, perasaan kekadang bercampur baur. kekadang celaru.

    yang mustahak, kekuatan jiwa jangan pudar...

    BalasPadam
    Balasan
    1. kan...kadang2 tetiba je sayu hati.... rindu segala hal..kadang2 rasa macam terbatas semua benda yang kita gemari

      Padam
  4. Assalamuaalaikum yan, semoga sentiasa diberikan kesihatan yang baik.. Selamat menyambut ramadhan yang bakal kunjung tiba..

    BalasPadam
  5. assalmualaikum yan...

    rindu juga pada penulisan yan, lama sangat tak muncul tu. Moga semuanya baik-baik sahaja.

    Selamat menyambut bulan ramadhan yan bakal tiba, mohon maaf andai ada tersalah kata semasa membuat komen ye

    BalasPadam
  6. Mummy tahun -tahun baju pakai je apa yang ada.. tak pun pakai baju yg hari2 pegi keje, almaklum la org kampung tak tengok lagi. Dah tua2 ni tak kuasa nak melaram bagai.. shopping pun tuk hero2 .. dorang pun tak kisah kalau tak bertukar baju, yg penting dpt balik kg pun dah cukup bagus..hehehe :D ehh! panjang pulak ngomelnya..hehehe ;)

    BalasPadam
  7. Datang untuk menyapa
    Apa khabar Yan di sana?..
    Moga sihat sihat saja

    BalasPadam
  8. Datang untuk menyapa
    Apa khabar Yan di sana?..
    Moga sihat sihat saja

    BalasPadam
  9. WSALAM RINDU YAN..PAKABAR.

    BalasPadam
  10. waalaikumussalam..sama la rindu nak membaca, rindu nak menulis, rindu nak luah perasaan dalam kata2 perkataan..rindulah...

    BalasPadam
  11. wa alaikum salam. lama jugak tak jenguk2 sini.

    BalasPadam
  12. assalam kak yan. apa khabar. lama juga tak bersiaran

    BalasPadam
  13. Yan,apa kabar,lama betul tak muncul .
    Akak tak kisah pun persiapan raya yan,anak2 akak nak belajar lagi lah Iqa pula nak masuk degree bulan sept ni.


    BalasPadam
  14. kat tv pun dah ada iklan raya wpun beum puasa ... selalu pakai baju yg org kg blm nampak ... hehehee

    BalasPadam
  15. Salam yan.. harap yan sihat ye..lama benar tak keudara..hihi
    rindu yan jugak :)

    BalasPadam
  16. rindu juga tak singgah sini..lama sungguh

    BalasPadam