Rabu, 12 November 2014

JIRAN OH JIRAN

Pagi lagi otak dah blur..nasib ada encik blogger ..leh tulis apa yang aku suka...encik somi dah p keje..dengan sapa aku nak sembang..kang kalau sembang sorang sorang..buatnya jiran dengar kata aku gila pulak..huhu..sebut pasal jiran ni aku rasa geram pulak...eh korang..korang pernah tak dapat jiran yang suka mencuri.
nasib lah kan kalau dapat jiran yang  macam tu...limau kasturi murah kot kat pasar..habis dicurinya dengan putik putik.
dah lah petik tak minta izin..dah kantoi baru ngaku..geram tu memang geram..tapi halalkan jelah...anggap jer dia tak mampu nak beli..huhu..nasib encik somi penyabar orangnya..kalau aku lah..mau perang dunia ketiga...tapi aku bersyukur juga dapat jiran yang lebih baik...selalu bagi aku makanan...psstt...agak agak dia bagi apa yer arini..(MALAS NAK MASAK)..oklah..aku ni kalau dah membebel tak ingat..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan