Jumaat, 12 Disember 2014

DON'T JUDGE A FOOD BY IT'S COVER


ASALAMUALAIKUM...

petang tadi duduk sembang sembang dengan jiran...jiran ada bagi resepi ni...cuba buat..nampak macam best je..macam sedap je..macam senang je...jiran tu ambik kat fb mana entah yan tak tahu..kata dia ambik kat fb je..malas nak tanya lebih lanjut..kalau korang nak tahu jiran ni lah yang selalu bagi aku cemilan...murah rezeki jiran yan ni..nampak macam tak menarik jer kuehnya..tapi sedap dan semudah masak air...


1 cawan MILO

1/2 cawan SUSU

2 biji TELUR

1 cawan setengah AIR

10 keping CREAM CRACKERS


SEMUA BAHAN NI DI BELENDER...KUKUS 15 MINIT...

BOLEH MASUK PETI AIS ATAU DIMAKAN BEGITU SAJE

YAN MASUK PETI AIS..RASANYA LEBIH NYAMAN..




4 ulasan:

  1. belum rasa belum tahu sedap ke tak kan

    BalasPadam
  2. memang bahan2 utk membuatnya sangat ringkas...

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang senang kak..tapi kalau rajin dibelang belang lagi cantik..macam kueh lapis..

      Padam