Khamis, 4 Disember 2014

KADANGKALA

ASALAMUALAIKUM...

sering kali hati ingin meluahkan tapi kadangkala memikirkan perasaan yang menerima..susahkan..terlalu susah..

kadangkala hati ni rasa nak menjerit..marah..geram..tapi itu semua hanya kadangkala...

walaupun kadangkala tetapi amat perit memendam..agar tiada hati yang terluka...

kadangkala kebahagiaan itu singgah..begitu menenangkan..terlalu bersyukur dengan nikmat yang ALLAH bagi..

entahlah...kadangkala rambut sama hitam..tapi hati lain lain...tak peduli apa orang kata..kerana perjalanan ini dah tertulis..aku yang punya..

kenapa buat begitu? kenapa tak buat begini? kadangkala itulah pendapat orang..tapi aku punya hak untuk menentukan..

kerunsingan sendiri..dalam diam aku menulis..apa yang aku rasa..walaupun kadangkala aku rasa..tak patut meluahkan disini..



BLOG AKU SUKAHATI AKU..

BLOG TANPA PERATURAN..

INI BLOG AKU..

SUAMI AKU PUN TAK MARAH..

KENALAN MAYA AKU PUN TAK MARAH AKU..

YANG KO NAK MEROYAN TU KENAPA ?????


Tiada ulasan:

Catat Ulasan