Sabtu, 17 Januari 2015

COOKIES CHEF !!!!

ASALAMUALAIKUM ...




INGATAN
 "wahai tuhan kami..berilah ampun bagiku..dan bagi kedua ibubapaku..serta bagi orang orang yang beriman..pada masa berlakunya hari penghitungan amal dan pembalasan "
 ( SURAH IBRAHIM : AYAT 41 )

12 ulasan:

  1. Emmm cookies,, saya suka makan tapi tak suka buat hihihi,,,

    BalasPadam
  2. Sama lah kita Cik Anie... saya suka makan jer.. tapi bukan tak suka tapi tak pandai pun nak buat

    BalasPadam
  3. Amboi..rajinnya dia masak..:-)

    BalasPadam
  4. cik ani - yan suka buat tak suka makan :-))

    najib - :-))

    wa - adik bongsu ni memang minat masak..sibuk minta ajar buat biskut...

    BalasPadam
  5. rajin adik kita tu menguukies
    nk sikit..

    BalasPadam
  6. Semperit ke tu? Wah, saya pun tak reti buat kuih ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. yer semperit...google je..semua ada :-))

      Padam
  7. Semperit.. sedap ni..lama dah tak buat.. sebab malas.haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang cerewet wat semperit ni...kena tekan tu yang tak daya..sakit ibu jari :-((

      Padam