Ahad, 18 Januari 2015

MACAM CANTIK JER

ASALAMUALAIKUM....

walaupun matahari memancar kan sinaran tetapi angin sejuk dah mula terasa....

apatah lagi air paip dah mcam air batu sejuknya....

sejuk2 pun bukan alasan tak mandi pagi tau...hehe

macam dah lari dari tajuk je aku ni...:-P

saje aku letak gambar ni sebagai kenangan....

bagi aku selagi benda tu boleh buat sendiri aku buat.....

bekas tuala kecik ni aku dan hubby buat tadi malam..

jenuh jugalah nak melipat kertas A4 tu...

ni belum direben lagi...

tengah bingung memikir warna reben yang sesuai...

ada cadangan tak  ? ....





INGATAN
"dan janganlah kamu bertindak membazir..kerana membazir itu rakan syaitan dan syaitan itu adalah sangat ingkar kepada tuhannya "
( SURAH AL ISRA ' - AYAT 27 )

28 ulasan:

  1. comel plak sy tgk.. nampak kemas je. hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. nak tempah terlalu mahal..buat sendiri modal tak sampai rm10

      Padam
  2. Letak riben warna perak atau keemasan pun cantik juga... :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. akan dipertimbangkan :-)) terima kasih kakcik

      Padam
  3. kat rumah saya cuaca panaas lit-lit.
    ha..ha..

    boh je riben atau perca kain yang kat rumah. lipat elok-elok persis tali. jangan membazir...

    BalasPadam
    Balasan
    1. perkataan baru ker tu im..lit lit..hehe

      idea yang bagus..tak terfikir langsung kain perca..akan dipertimbangkan..terima kasih im

      Padam
  4. Saya setuju.. reben gold akan membuatkan goodies ni tampak mewah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. akan dipertimbangkan...
      teri kasih sam

      Padam
  5. Balasan
    1. betul juga...akan dipertimbangkn...

      terima kasih dz

      Padam
  6. riben biru tekois pun cantik,, maching dengan kaler oren,, cubalah,,

    BalasPadam
    Balasan
    1. insyallah akan dicuba...terima kasih cik anie

      Padam
  7. silver pun ok..
    hantaran kawin ke, pandai gubah

    BalasPadam
    Balasan
    1. ok juga riben warna tu...terima kasih yer km..

      bukan hantaran kawin..nak bagi pada tetamu semasa majlis kawin anak lelaki yan ..tak pandai sangat..belajar dari carian google :-))

      Padam
  8. cantik pulak tuala kecik ada bekas macam tu... boleh elak habuk tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih njib...biasa je njib..baru belajar buat..betul juga sebab habuk mmg mudah lekat dekt tuala kn

      Padam
  9. tangan kalau dah berseni mesti cantik jadinya...nnt dah siap tunjuk tau nak tengok..:)

    BalasPadam
  10. kat rumah saya ni panas, kering, berangin. rindu hujan pulak.

    rajinnya buat kotak bagai!

    BalasPadam
  11. kreatif jugak ye.:)

    singgah melawat sini balik, thanx sudi jengah blog saya..

    BalasPadam
  12. sura mohd - terima kasih..nanti dah siap yan tunjukn..insyallah

    ujie - saje buat untu pkhwinan anak lelaki bongsu..jimat :-))

    imm - biasa2 aje imm...baru belajar...

    :-)) terima kasih juga sudi kunjung balas

    BalasPadam
  13. Setuju dgn komen yg lain. Letak reben.

    BalasPadam
  14. cantik.. rajinnya buat kotak. kemas pula tu :)

    BLOG OH! BLOG

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih bw..baru belajar..kalau beli mahal :-P

      Padam
  15. Kat muadzam ni sejuk kak Yan.. padahal dah nak petang pun..tapi kalau panas tu,.terik sangat.. rasa nak buka kata pun tak boleh.

    BalasPadam
    Balasan
    1. samalah kat sni sya...dah berapa hari tak hujan..

      Padam