Rabu, 25 Mac 2015

ITU LEBIH BAIK !!!


ASALAMUALAIKUM...



22 ulasan:

  1. Kita tak boleh kata kita tak miliki apa-apa. Walau tiada ibu bapa, saudara dan kawan, tapi selagi hidup kita masih memiliki diri sendiri, hati dan perasaan sendiri.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu jr ..Kita masih ada Allah yang sentiasa ada bersama kita..

      Padam
  2. utk bahagia, bergembiralah dgn apa yg kamu ada! ^__^

    BalasPadam
  3. kerana sesungguhnya setiap apa yg Allah ciptakan pasti ada kelebihan hatta duri pokok bunga ros itu sekalipun...

    BalasPadam
  4. Ya, bersyukur dgn apa yg kita ada

    BalasPadam
  5. betul tu.. bersyukur dgn apa yg kita ada skg ni..
    apa yg org ada tu, tak semestinya baik utk kita... mgkn ada hikmah kenapa Allah tak beri pada kita, mungkin Dia nak beri yang lebih baik lagi pada kita..

    BalasPadam
    Balasan
    1. :-)) Apa yang Allah beri itulah yg terbaik
      .

      Padam
  6. Allah adalah sebaik2 perancang. Apa yg diberi pada kita adalah yg terbaik buat kita.

    BalasPadam
  7. & allah maha tahu segala ape yg kite perlukn..

    BalasPadam
  8. bila dah tua macam saya ni merasakan apa yang ada sudah cukup. tak mahu lagi menghambat dunia...

    BalasPadam
    Balasan
    1. :-)) cukuplah sekadar bersederhana kan im

      Padam
  9. Betul tu kak Yan.. x semua benda kita dapat. Tp kalau kita tak ada, jgn dengki dgn org. Bersyukurlah atas apa yg kita miliki miliki hari ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. :-)) bersyukur apa yang ada..kalau nak lebih kenalah kerja keras

      Padam
  10. perlu rasa cukup tp at the same time nak berusaha lebih pun boleh apa salahnya =)

    BalasPadam
  11. setuju..syukur dengan apa yg kita ada...itu semua pinjaman sementara

    BalasPadam
    Balasan
    1. :-)) betul tu jm...hanya amal kita yang kena kumpul...insyallah..

      Padam