Rabu, 11 Mac 2015

SICK !!




ASSALAMUALAIKUM...

INGATAN
" ALLAH tidak memberati seseorang itu melainkan apa yang terdaya olehnya...ia mendapat pahala kebaikkan yang diusahakannya..dan ia juga menangung dosa kejahatan yang diusahakannya "
( SURAH AL BAQARAH : AYAT 286 )

25 ulasan:

  1. Semoga segera sihat ya Yan...

    BalasPadam
  2. mkan ubat dgn izin Allah
    sehat nti

    BalasPadam
  3. salams kak yanty, saya doakan moga cepat sihat....amin amin ....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    2. wslam ami...terima kasih ami..amin

      Padam
  4. leez dh lame xjaga pou. kesian dia.. dah sakit, xcukup mkn, hiburan bagai.. dah. hu3..

    BalasPadam
    Balasan
    1. :-)) comel kan pou..kak yan dok sakit tekak..pening kpala..bukak2 hp tengok pou pun tak sihat...

      Padam
  5. patut lah tak datang umah saya,, rupanya kak yan demam ,,, semoga cepat sembuh ye kak,, hari ni saya datang mengziarah huhu,, :-),,

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak sempat anie...tak larat semalam
      ...arini baru pi umah anie dok lama sikit :-)) ...terima kasih

      Padam
  6. Semoga Yan kembali sihat, insyallah.. Saya juga kurang sihat sehari dua ni, tapi jejari masih sihat untuk menari....

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih jr....amin..insyallah...betul tu kr..jari jemari ni nak bjalan je pi umah kengkawan...huhuhu..
      .tekak perit..kpla pening mcm nak dmam..agak cuaca panas sangat...

      Padam
  7. dah lama tak main pou. hehe.

    btw get well soon!

    BalasPadam
  8. siapa yang sakit nie..syukur kerana diuji sakit kerana ia adalah penghapus segera dosa.

    BalasPadam
    Balasan
    1. :-)) ... yan ...nak demam agaknya...insyallah...amin..

      Padam
  9. semoga cepat sembuh ye yan.. take care :)

    BalasPadam
  10. semoga cepat sembuh an..itu tanda Allah sayang

    BalasPadam
    Balasan
    1. alhamdulilah..dah kurang 80%...terima kasih jm..

      Padam
  11. dugaan diberi pada yang sanggup menanggung.. Allah Maha Mengetahui..

    BalasPadam
  12. musim tak sihat sekarang ni kan .

    BalasPadam