Khamis, 23 April 2015

DOA SEORANG IBU



ASALAMUALAIKUM...




39 ulasan:

  1. Sedih plak tetiba.. Kak Mirror ni.
    teringat emak kat kg..
    Moga Allah memanjangkan usianya..
    Dan sihatkan tubuh badannya.. aamiin..

    BalasPadam
    Balasan
    1. amin....yan pun ingat mak :'-C ...lambatnya sabtu

      Padam
  2. Kakcik berdoa agar kakcik boleh menjadi ibu yang baik buat anak2 kakcik...

    BalasPadam
    Balasan
    1. amin...mudahan kita menjadi ibu yang baik...aminnn

      Padam
  3. kaknoor pun sedih sbb dah tkde ibu utk mendoakan kita, tapi berharap agar menjadi yg baik pada anak2 dan cucu insya allah Yan jugak ok

    BalasPadam
    Balasan
    1. insyallah kak..tiap hari yan cuba mnjadi anak dan ibu yang baik...

      alfatihah untuk mak akak

      Padam
  4. saya bersyukur kerana masih mempunyai ibu..

    BalasPadam
  5. sedih rasa. teringat dekat mak dekat kuching

    BalasPadam
    Balasan
    1. :-(( yan pun..walaupun ari2 call mak..tapi tak puas sebab tak dapat tengok mak senyum

      Padam
  6. ibu itu 2 kali lebih mulia dari ayah...

    BalasPadam
  7. Sayang Ibu2 kita semua..hanya Allah yg dpt membalas segala jasa pengorbanan mrk..

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu atiey...tak terbalas jasa mereka walaupun dibayar dengan wang ringgit

      Padam
  8. bila teringat kat mama mesti sedihhhh je. kadang macam bersalah sebab kita tak mampu nak ada untuk dia mcm mana dia ada untuk kita

    BalasPadam
    Balasan
    1. jadinya kita kene berusaha untuk buat mama bahagia biarpun kita jauh dimatanya :-))

      Padam
  9. pada anak2 dan adik2 yang masih ada ibu hargai lah dia selagi masih ada ,jenguk dan bertanyakan kabar dia selalu andai duduk berjauhan...
    kakak juga ingin jadi ibu yang terbaik di mata anak2.

    BalasPadam
    Balasan
    1. insyallah akak..terima kasih atas ingatan :-))

      Padam
  10. Sebab itulah selagai ada peluang utk berbakti/berbuat yg terbaik masa mereka masiha ada. Kalau tak menyesal kemudian hari tak guna..

    BalasPadam
    Balasan
    1. thumbs up :-)) betul tu kak....hargai semasa ada

      Padam
  11. Sangat merindui ayah dan bonda yang telah lama pergi mengadap Yang Esa...

    BalasPadam
  12. Tiba2 teringat plak kat ma yg duk di kampung

    BalasPadam
  13. betul3.. sygi ibu selagi msh ada..

    BalasPadam
  14. 44 pemenang dicari!!!

    Antara hadiah2 yang bakal dimenangi:
    - Kain Batik Sarawak - 1 pemenang
    - Kain Pelikat - 2 pemenang
    - Minyak Angin Aromaterapi Fresh Care / Safe Care / Javaspa - 1 pemenang
    - Pin Shawl - 2 pemenang
    - Blause - 1 pemenang
    - Skirt Labuh Lcyra - 1 pemenang
    - Cash RM30 - 1 pemenang
    - Cash RM10 - 2 pemenang
    - Topup RM10 - 3 pemenang
    - PVC Keychain - 30 pemenang

    Jemput join segmen bagi yang belum join. "SEGMEN : Ucapan Hari Lahir Buat 'Si Lala' Pada 13 Mei" Tq..

    BalasPadam
  15. Assalamualaikum,
    Sentiasalah kubasahkan bibir ini dengan doa buatmu duhai ayahanda dan bonda..(pemilik kasih tanpa syarat)

    BalasPadam
  16. syukur mak akak masih ada tapi tetap rindu abah yg pergi ketika akak berumur 11 tahun....semoga Allah panjangkan usia mak akak dan semua mak2 diatas dunia ni dan semoga abah akak ditempatkan bersama orng2 yg beriman....aminn

    BalasPadam
  17. syukur mak akak masih ada tapi tetap rindu abah yg pergi ketika akak berumur 11 tahun....semoga Allah panjangkan usia mak akak dan semua mak2 diatas dunia ni dan semoga abah akak ditempatkan bersama orng2 yg beriman....aminn

    BalasPadam
  18. saya tahu walaupun saya tak dengar doa mereka ,, mak abah selalu mendoakan saya sehingga saya capai apa yang saya ada sekarang,, ia bukan usaha saya semata2 tapi ada doa dari orang2 yang sayang kat saya iaitu kedua orang tua saya,, mak abah saya sayang kamu,,

    BalasPadam
  19. Doa paling makbul doa dr seorang ibu kan...tingat kt mak sy

    BalasPadam
  20. sentiasa doakn kesejahteraan & kesihatan ibu bapa kita. amin..

    BalasPadam
  21. doa yang tak ada hijab.. doa seorang ibu..

    BalasPadam