Jumaat, 17 April 2015

UJIAN ALLAH



ASALAMUALAIKUM....





lama tak bersiaran di sini ...

apa khabar semua ? 

maaf dah lama tak singgah rumah kalian semua....

abah yan ditimpa kemalangan jumaat lepas..

doakan abah yan sihat dan kembali normal...

terima kasih doakan...

malangnya , kereta yang langgar abah  tu dapat lari...

alhamdulilah nya ayah yan selamat cuma mengalami gegaran otak dan retak tulang muka....

sekarang abah yan dah semakin pulih....

ada masa nanti yan jenguk2 rumah sahabat yer :-))

29 ulasan:

  1. semoga ayah Yan cepat sembuh...

    BalasPadam
  2. Ya Allah..teringat masa abah I excident last year.. org yg langgar tu pun xmau bertanggungjawab.. boleh plak dia wat donno ja,walhal mmg salah dia..
    Semoga ayah akak cepat sembuh..

    BalasPadam
    Balasan
    1. geram kan kalau si pelaku buat dono aje...macam kes abah akak..memang tak tahu sapa yang langgar...tapi yang pasti saksi kata abah kena sondol kereta

      Padam
  3. hek eleh lari plak.. takpe tak selamat tu.. x nak brtanggungjawab..

    insyallah.. be strong okay Kak Yan.. mudah2an cepat sembuh..

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih ct....doakan abah akak :-))

      Padam
  4. patutlah lama tak nampak Yan, semoga ayah Yan cepatlah baik, insya allah sama2 kita berdoa ya, mmg ujian ALLAH nak suruh hamba nya bersabar dan redho

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih kak noor...
      redha dalam tangis

      Padam
  5. Assalamualaikum,
    Takziah atas ujian ini. Banyakkan bersabar. Mudah-mudahan ayah segera sembuh. Syafahullah, syafahullah...aminn.

    BalasPadam
    Balasan
    1. waalaikumsalam saudara.. terima kasih atas doa saudara :-))

      Padam
  6. Salam. Hee moga cepat sembuh

    BalasPadam
  7. akak doakan abah Yan cepat sembuh...
    mudah2an si pelaku tu insaf...

    BalasPadam
  8. langgar lari? ada saksi?

    kalau lari sebab takut kena belasah lepas tu terus buat report, takpe jugak. ini terus lari tak nak bertanggungjawab, susah la...

    BalasPadam
    Balasan
    1. lari tak bertanggunjawab..sm...geram

      Padam
  9. Semoga abah yan cepat sembuh..

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih ira ..doakan abh yan :-))

      Padam
  10. Semoga Yan tabah Dan kuat hadapi dugaan ini. ..patutlah dah lama menyepi...tertanya2 jugak...akhirnya persoalan terjawab. Semoga Abah Yan terus sihat. Amin.

    BalasPadam
    Balasan
    1. :-)) perkara mengejut..tu yang tak sempat bagi tahu blog...terima kasih mar doakan abah yan...amin

      Padam
  11. Kesian ayah yan berani btol orng tu lari,takpe yan kat dunia ni dia lepas le tunggu kat sana nnti kompom tak bole nak lari....semoga ayah yan cepat sembuh

    BalasPadam
  12. harap abah yan cepat sembuh seperti sedia kala ...teringat kakak arwah abah kakak nk pegi solat jumaat naik basikal kena langgar motor dri blkng smpai jatuh tpi org tu pun trus brlalu..abah kakak balik smula ke rumah brlumuran darah..

    BalasPadam
  13. harap abah yan cepat sembuh seperti sedia kala ...teringat kakak arwah abah kakak nk pegi solat jumaat naik basikal kena langgar motor dri blkng smpai jatuh tpi org tu pun trus brlalu..abah kakak balik smula ke rumah brlumuran darah..

    BalasPadam
  14. allahuabkbar kak yan dengar je ngeri rasa,, bersabarlah dengan ujian ALlah kak yan,, semoga abah kak yan cepat sembuh,, kenapalah dia lari ye,, kalau lah jadi kat keluarga dia tu macam mana,,

    BalasPadam
  15. allahuabkbar kak yan dengar je ngeri rasa,, bersabarlah dengan ujian ALlah kak yan,, semoga abah kak yan cepat sembuh,, kenapalah dia lari ye,, kalau lah jadi kat keluarga dia tu macam mana,,

    BalasPadam
  16. allahuabkbar kak yan dengar je ngeri rasa,, bersabarlah dengan ujian ALlah kak yan,, semoga abah kak yan cepat sembuh,, kenapalah dia lari ye,, kalau lah jadi kat keluarga dia tu macam mana,,

    BalasPadam
  17. Allahuakbar. kuatkan semangat ye kak. moga akak cepat sembuh dan cepat sihat aminnnn

    BalasPadam
  18. Ya Allah..siannye..moga cepat sembuh abah nye yee...harap yan sekeluarga tabah ye

    BalasPadam
  19. aya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    BalasPadam