Khamis, 7 Mei 2015

RENUNGAN


ASALAMUALAIKUM...


selamat pagi semua...

syukur alhamdulilah masih diberi Allah menikmati hari ini...

jom kita muhasabah diri...

manalah tahu ada yang terlepas pandang kan....





23 ulasan:

  1. ya..betul tu Yan..sekarang ni bkn main ramai lagi yg dok sibuk pasal oer lain..sehingga lupa diri sendiri..

    BalasPadam
    Balasan
    1. nauzubillah..mudahan kita dijauhi sikap sebegitu...amin :-))

      Padam
  2. Orang bodoh lg ramai dari orang bijak skrg ni... Ha Ha Ha...

    BalasPadam
    Balasan
    1. amboi marah benar ss...:-)):-)):-))

      Padam
  3. setuju 200% yan... kadang terlalu menilai org lain smpi kita lupa kekurangan diri... sama2 muhasabah kan..:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. alhamdulilah..terima kasih atiey :-))

      jom kita muhasabah diri

      Padam
  4. begitulah selalunya yan....betul kata atie tu sama2lah kita muhasabah .

    BalasPadam
  5. selamat pagi yan, biar busy takpe jgn busy body kan

    BalasPadam
    Balasan
    1. selamat pagi kak :-))

      busy body tak der faedah kan kak..

      Padam
  6. pheww jelas sangat poster ni kan..buat hal sendiri, jangan busybody..

    BalasPadam
  7. Sama dengan kes gajah di depan mata tak nampak, kuman di seberang laut nampak pulak...

    BalasPadam
    Balasan
    1. :-)) mujur tak kena pijak dek gajah...huhu...

      Padam
  8. salam ,,
    betul tu kak yan,, suka tegur luar dalam orang sedangkan kain yang dipakai sendiri koyak tak nampak,, moga dijauhkan sifat2 itu,, aminn

    BalasPadam
  9. salam ,,
    betul tu kak yan,, suka tegur luar dalam orang sedangkan kain yang dipakai sendiri koyak tak nampak,, moga dijauhkan sifat2 itu,, aminn

    BalasPadam
    Balasan
    1. wasalam..insyallah ..amin...jom kita kaga kain kita agar tak.koyak :-))

      Padam
  10. Moga akak terhindar dari sifat2 camtu...pasal tu akak suka dok memerap kat dalam rumah je yan sampaikan sekali sekala keluar pergi kenduri ramai kawan2 sekampong soal siasat akak mcm penjenayah sebab lama gila tak nampak muka...

    BalasPadam
  11. Siapa yg bodoh tu yan...
    cer habak mai...

    BalasPadam
  12. adus makan dalam ni tapi sengih2 CT bace.. wakakakaka..

    BalasPadam
  13. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam