Rabu, 3 Jun 2015

MENANTU BUKAN HANTU ???




ASALAMUALAIKUM...



alhamdulilah....

persiapan untuk kenduri sambut menantu hampir 60 peratus dah siap..

plug dan lampu dah siap dipasang anak menantu semalam..

mujur ada dia yang ringan tulang...

anak menantu yan nie memang boleh diharap....

 minta tolong apa je pasti dilakukan dengan bersungguh sungguh...

kuat menyakat yan pun yer juga....

kadang sampai yan peliat2 telinga di sebab nakal sangat...hihihi...

terima kasih yer pa...kerana jaga anak cucu umi ayah dengan baik...






23 ulasan:

  1. ringan tulang dan boleh diharap ni antara tips jadi menantu pilihan. tapi kalau nak jadi hantu tak payah tips... :-)

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha..betul2...

      ** sm mnantu pilihan atau tak..huhu

      Padam
  2. wah dah nak sambut menantu ke ni yan
    bila tu majlis nya yan
    kalau dkt nak jugak pergi
    walaupun tak kena jemput hee

    BalasPadam
    Balasan
    1. yer kak noor..13 6 minggu depan...

      knoor datang dalam mimpi yn k masa 13hb tu...:-))

      Padam
  3. ramai yang menolong cepat sikit siap kerja kan :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu nani...bersatu kita teguh..bercerai kita roboh :-))

      Padam
  4. buat kerja ramai2 tak terasa sangat...comel cucu yan siap berlesung pipit.... =)

    BalasPadam
    Balasan
    1. iyer kak...berat sama dipikul..ringgan sama dijinjing....

      tengok lah nenek dia...CUMIL TAK...huhuhu

      Padam
  5. Gurau-senda membawa bahagia Yan
    Mereka gembira kita pun gembira sama

    BalasPadam
  6. Yelah yan mls2 nti jadi bhn kutukan plk

    BalasPadam
    Balasan
    1. huhu...betul juga tu kak
      ..jangan sampai kena kutuk...

      Padam
  7. Tambah meriah la lepas ni..ahli keluarga dah tambah.

    BalasPadam
  8. bahagia rasa anak beranak saling membantu,, berat sama di pikut , ringan sama di jinjing,, hihi tak pandai sangat berperibahasa ni huhuhu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. alhamdulilah...ank menantu yang baik takkan pernah kurang ajar dengan orang tu...begitu juga dengan anak yang baik takkan pernah menghina orang tua...hormat menghormati itu perlu dalam keluarga yang harmoni :-))

      Padam
  9. Balasan
    1. betul tu.... :-)) syukur alhamdulilah

      Padam
  10. hehhehehe....sonok tgk org ringan tulang ni kan...sejuk hati heheheh

    BalasPadam
    Balasan
    1. :-))kadang kesian juga dgn dia...sesekali balik kg ada aje yang perlu dibetulkan...

      Padam
  11. seronok bergurau2 kan hihihihi

    BalasPadam
  12. ringan tulang tu yg di cari bukan suka curi tulang heeee

    BalasPadam
  13. soleh solehah ni.. ringan tulang membantu..

    BalasPadam