Selasa, 28 Julai 2015

KEJUTAN LAGI


ASALAMUALAIKUM....

kejutan demi kejutan diberi pada kami oleh anak no 2 kami nie...

Aritu dibaginya tv....kali nie dibaginya hamper dan kek hari jadi hubby.. 

Syukur alhamdulilah...umiayah arap ng terus menjadi anak yang membahagiakan sampai bila2....

Terima kasih ng...selalu menjaga kebajikan umiayah...

SYUKUR ALHAMDULILAH...






38 ulasan:

  1. untung kak yan,,anak2 dah besar dah boleh berbakti balik pada ibu bapa.. :)

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah. Rezeki umi dan ayah. Hehe.

    BalasPadam
  3. Besarnya hamper...untung dpt anak2 yg kasihkan ibu ayah yea yan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. alhamdulilah...tahun ni lebih besar dari tahun lepas :-))

      Padam
  4. Balasan
    1. alhamdulilah....sejuk hati bila melihat si suami gembira :-))

      Padam
  5. Untung badan..mmg seronok bila dapat kejutan dri anak2 ni, yan

    BalasPadam
  6. Alhamdulillah moga makin murah rezeki.. ;)

    BalasPadam
  7. Best la kisah keluarga Yan... Keluarga Zumal tak camtu pun...

    BalasPadam
    Balasan
    1. alhamdulilah..biasa biasa aje zumal
      :-))

      Padam
  8. eiii seronoknye bila ada org tersayang buat kejutan...

    BalasPadam
  9. anak-anak yang memberi rasa bahagia kepada ibubapa akan mendapat rahmat dari Allah SWT..beruntungnya.

    BalasPadam
  10. wowwww... sedapnya kek!!! selamat hari raya kak yan :-)

    BalasPadam
    Balasan
    1. sedap..perasa coffee...
      selamat hari raya sal :-))

      Padam
  11. alhamdulilah bertuah sungguh yanti dapat ank yang menghargai makayah

    BalasPadam
    Balasan
    1. alhamdulilah..rezeki Allah bagi pada yan..

      Padam
  12. Syukurlah dianugerahkan anak2 yg sentiasa mengingati kedua orang ibu bapanya...

    BalasPadam
  13. Moga di murahkan lagi rezeki anak2 tiri yan agar dpt di panjangkan kepada yan dan somi....beruntung ada anak yg ingat ibu bapa dan selalu buat yan dan somi happy

    BalasPadam
    Balasan
    1. alhamdulilah..amin..terima kasih kak atas doa nya :-))

      Padam
  14. seronoknyaa bila dapat suprise macam tu :)

    BalasPadam
  15. Assalamualaikum,
    syukur mempunyai anak-anak penyejuk mata dan penyenang hati...

    BalasPadam
  16. Alhamdulillah, semoga terus menjadi anak solehah, permata ummi ayah :)

    BalasPadam
  17. waaaa...byk tol kejutan yg kak yan dapatkan....rezeki...alhamdulillah heheh

    BalasPadam
    Balasan
    1. alhamdulilah
      ..:-))
      akak dan hubby pun tak sangka...

      Padam
  18. alhamdulillah kak yan,, semoga bahagia selalu,,

    BalasPadam
  19. hehehe suka kalo dapat hamper.. nak bukak tu paling xcited..
    pesta hamper lah lepas tu hehe..

    BalasPadam