Jumaat, 31 Julai 2015

ZIKIR GUNA TANGAN KANAN


ASALAMUALAIKUM...


salam jumaat kawan2...




17 ulasan:

  1. assalamualikum dan salam jumaat jugak tuk yan
    mudahan kita di beri kesihatan dan keberkatan di pagi jumaat ni yan
    yang tebaik adalah mengikut sunnah rasulullah kan, mudahan kita antara golongan yg selalu berzikir insya allah

    BalasPadam
  2. tak payah nak pakai tasbih.. xdak lah kita pun segan nak mengangkut tasbih ke mana2.. guna jari pun boleh..

    BalasPadam
  3. Guna jari lebih mudah, senang.. orang bukan tahu apa yang kita tengah buat.

    BalasPadam
  4. Patut ikut cara baginda tapi kakak ni Yan dah biasa dgn tasbih juga.

    BalasPadam
  5. Akak tak bole la nanti kucar kacir jadinye...kikiki...mak akak pandai kalau tengok mulut dia kumat kamit tu tengah berzikir le tu....

    BalasPadam
  6. Salam Kak yan... Terbaik info ni...

    BalasPadam
  7. Mengikut cara Rasulullah itulah sunnah... Nice sharing...

    BalasPadam
  8. memang mudah nak berzikir dengan jari ni..

    BalasPadam
  9. sis pun lbh selesa guna tgn sbb di SANA nanti tgn itu akan menjawab bagi pihak kita ...

    BalasPadam
  10. itu lah yg JM lakukan setiap kali lepas solat...thanks sharing

    BalasPadam
  11. saya pun guna sendi pada tangan,, memang mudah dan selesa menggunakan tangan saje,,alhamdulillah sampai sekarang masih guna tangan,,

    BalasPadam
  12. akak pun buat macam tu juga yan..mudah

    BalasPadam
  13. Terima kasih atas perkongsiann..

    BalasPadam