Rabu, 12 Ogos 2015

CUCU KE 6 "ON THE WAY"


ASALAMUALAIKUM...


ALLAHUAKHBAR...ALLAHUAKHBAR...ALLAHUAKHBAR...

Syukur Alhamdulilah.....

Rezeki Allah bagi lagi...

Ari sabtu lepas kan yan pi pasir gudang pulak rumah anak no 3 ( uda )...

Masa tu memang tak perasan perubahan badan menantu...

Kami berempat gembira main masak2 didapur...

Cuma yang hubby perasan uda manja sangat...

Ingatkan biasalah..dah nama pun pengantin baru kan..

Rupanya ada sesuatu...

Ahad pagi yan balik ke segamat..

Malamnya kami dikejutkan dengan satu berita sangat2 gembira...

Menantu perempuan yan ..mengandung 2 bulan...

Syukur sangat2...

Moga bakal ibu dan bakal baby sihat hendaknya...

Lelaki atau perempuan yan tak kisah..

Yang penting bakal ibu dan anak selamat..

Doakan yer kawan2...

Diam tak diam dah nak masuk 6 dah cucu yan...

Huhu...nek umi dah semakin tua nampaknya ni...



Gambar2 masakan yang menantu...ud...hubby dan yan masak...








16 ulasan:

  1. Alhamdulillah bunting pelamin la kot tuu... kalau dapat 12 cucu boleh Yan tubuhkan satu pasukan bolasepak....

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah...bertambah lagi cucu yan...moga ibu dan bayi sehat2 selalu....akak tumpang happy yan...akak ni nak bercucu lambat lagi gamaknye...meriah makanan sume sedap2

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah... bertambah meriah keluarga Yan.

    Semoga Allah SWT mempermudahkan segalanya buat ibu dan kandungannya.

    BalasPadam
  4. Salam Syawal yan.. baru nk munculni hah..hehe
    wah! gembiranya nak dpt cucu erk... moga2 semuanya di permudahkan buat menantu yan & suami..:)

    BalasPadam
  5. TAhniah,yan. Gelaran nenek tapi umur masih muda lagi tuhhh..

    BalasPadam
  6. alhamdulillah...tahniah kak yan....rezeki tuuuuuu hihih

    BalasPadam
  7. Assalamualaikum Yan,

    Alhamdulillah dan tahniah berita baik. Semuga semua baik dan sihat.
    Masakan tu Yan, Mak Long baru jer nak berangan nak mula diet...hihihi

    BalasPadam
  8. Alhamdulilah... Rezeki tu... tahniah...

    BalasPadam
  9. Alhamdulillah...bertambah meriah dan ramai keluarga yan nanti...

    BalasPadam
  10. Alhamdulillah. Tahniah. :-)

    BalasPadam
  11. Kegembiraan yg sukar nak digambarkan lagi kan Yan
    Tahun depan raya laaagi meriahlah:)

    BalasPadam
  12. Alhamdulillah
    dpt cuculh yan...

    lauk gini mmg kna anak tekak ni....
    nyummmmm

    BalasPadam
  13. Tahniah yer... dah nak 6 orang cucu yer...

    BalasPadam
  14. hehhee lawak la Kak Yan nyeeee tajuk hehe.. tahniah2.. meriah leee lagi family..

    BalasPadam
  15. seronoklah yan nak dapat cucu lagi...alahmdulillah tahniah yan

    BalasPadam