Khamis, 6 Ogos 2015

HASIL TANGAN NURFUZIE SKETCH PENCIL


ASALAMUALAIKUM...


YEAH !!!!

alhamdulilah..gambar yan terpilih untuk di sketch...

Terima kasih cik EN....

Pada sesiapa yang belum kenal dengan  cik EN 
Intai intai lah blog dia www.nurfuzie.com

Inilah hasil kerja cik EN...


SEBELUM



SELEPAS


27 ulasan:

  1. memang cantik..kalau betul-betul hasil seni dengan pencil lagi cantik..cuma tak ramai yang pandai buat.

    BalasPadam
  2. memey pakai pensel ye mak? tekunnyerr ., hehe2

    BalasPadam
  3. memey pakai pensel ye mak, tekunnyerr ., hehe2

    BalasPadam
  4. Pelukis ini ada bakat besar. Mak Long pernah tempah gambar hanya ambil masa beberapa minit dan harganya US$120.00 untuk seorang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. uish mahalnya..mak long..gigil tangan nak bayar :-))

      Padam
  5. waaa.....bestnyerrrr...tahniah kak yan hihiih

    BalasPadam
  6. salams yan,

    cantiknya.....boleh diframekan:):)

    BalasPadam
    Balasan
    1. wasalam miza...tulah..tengah cari frame yang sesuai :-))

      Padam
  7. Ehh...pandainya dia.
    Betul-betul menarik pandangan mata.

    BalasPadam
    Balasan
    1. kan..yan pun tak sangka dia pilih yan..syukur alhamdulilah :-))

      Padam
  8. memang orang yang berbakat...menghasilkan seni yang cantek,bertuah gambar yan terpilih

    BalasPadam
  9. cantiknye bertuah badan gambor yan yg terpilih...jangan lupe frame nampak klasik sangat

    BalasPadam
    Balasan
    1. alahmdulilah :-)) tengah dok cari frame yang sesuai

      Padam
  10. seronok tgk org ada bakat seni ni...buat apa je cantik je menengoknya..
    Bertuah terpilih..

    BalasPadam
    Balasan
    1. alhamdulilah..tq aniey :-))..cik en memang berbakat kan

      Padam
  11. Terbaik lah..sila lah dtg ke blog sy..http://ajax85.blogspot.com

    BalasPadam
  12. guna photoshop rupanya, ingat guna tangan.. hehe

    BalasPadam
  13. Cantiknya hasil sketch tu ^-^

    BalasPadam
  14. wow , mmg berseni ni . klu saya mmg x menjadi ...

    BalasPadam