Rabu, 5 Ogos 2015

PELUANG HANYA SEKALI


ASALAMUALAIKUM...


rebutlah peluang keemasan...

selagi nyawa masih ada...

hidup hanya sekali...

jom kita enjoy..
OPSSS...NO ! NO ! NO !

JOM KITA SOLAT...

tak sampai 10 minit pun...

pi MALL berjam jam boleh je..


TEPUK DADA TANYA IMAN...

ingatan untuk diri yang kadangkala leka dan lalai...



27 ulasan:

  1. Terima kasih Yan dengan ingatan.

    BalasPadam
  2. Semoga rahmat Ilahi sentiasa bersama kita. Dalam mengharap, jangan lupa memohon dan berdoa serta tunaikan solat tiang agama...

    BalasPadam
  3. Balasan
    1. moga kita dapat petunjuk dari ilahi...insyallah..amin..

      Padam
  4. betul tu kak yan... peluang hanya sekali,, harap Allah beri kita lebih banyak masa untuk bersama dengan-Nya,, sama2 ingat mengingati,, tq kak yan yang comill..

    BalasPadam
    Balasan
    1. alhamdulilah..sama2 anie :-))

      tang mana yang comel tu anie...haha

      Padam

  5. Peringatan yg baik utk kita, jangan pernah terlupa Pencipta!

    BalasPadam
  6. Terima kasih atas ingatan nya...kita ni tak lepas dari lalai dan alpa dalam bab ibadat... tapi kita mampu merubahnya sedikit demi sedikit...

    BalasPadam
    Balasan
    1. alhamdulilah..sama2 bunda...betul tu bunda :-))

      Padam
  7. Kita kena ingat selalu, solat tu nikmat NYA.
    Nanti dlm kubur, dah tak boleh solat.
    Di Mahsyar, dah tak boleh solat.

    BalasPadam
    Balasan
    1. insyallah dz...yan akan ingat ...insyallah..

      Padam
  8. terima kasih kak atas peringatan ini

    BalasPadam
  9. Sembahyang la kamu sebelom kamu di sembahyangkan....mekasih yan atas ingatan :')

    BalasPadam
  10. Itulah Yan kakak selalu kata pada anak kakak. Baca novel boleh sehari suntuk boleh habis baca satu buku. Baca Quran selepas solat maghrib 10 minit dah cukup.

    BalasPadam
  11. Amin...semoga sentiasa dalam hidayah dan rahmat Nya

    BalasPadam
  12. ingatan tu tanda syg kan..
    mekasih.. jom jom...
    sudilah kiranya emailkan 1 pic untuk cik en sketch di eintannurfuzie@gmail.com
    untuk entry
    http://www.nurfuzie.com/2015/08/sketch-pencil-dari-cik-en.html
    mekasih

    BalasPadam
  13. jgnkan pi mall , bermedia sosial pun blh habis masa berjam ...

    BalasPadam
  14. selagi nyawa dikandung badan selagi itu jgn lupa nikmat Allah bagi...dan jgn sesekali lupa pada Allah SWT...

    BalasPadam
  15. solat tiang agama, nadi kehidupan.. :)

    BalasPadam
  16. Nice sharing sis.. Sgt berguna

    BalasPadam