Jumaat, 14 Ogos 2015

IZINKAN KU PERGI


ASALAMUALAIKUM...


ada orang takkan beritahu kita yang dia tak suka kita..

Tapi dari caranya kita dapat rasa...

Bila mendekat ..dia menjauh...

Bila kita tunjuk sayang kita..dia kata kita berpura pura...

Bila kita peduli...dia kata kita ketawakan dia...

Bila kita dapat sesuatu...dia sakit hati...

Bila kita tak turuti cakapnya...dia memaki hamun...

 Kadangkala menjauh itu lebih baik biarpun dalam hati kita terlalu sayang padanya..,.



20 ulasan:

  1. usah ditagih pada yang tak sudi.. hehe

    salam jumaat..")

    BalasPadam
  2. Berkasih pada yg sudi merajuk pada yg sayang...pasti sedih kalau jadi camni :'(

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang :-(( sangat2 kak... 1 benci kita..tapi 10 masih sayangkan kita...

      Padam
  3. sedih pulak baca entry kak yan ni..

    semoga kak yan bahagia disamping org2 yg tersayang..

    BalasPadam
    Balasan
    1. amin...insyallah..masih ada yang sayang

      .:-))

      Padam
  4. Sedih pasti terasa tapi Allah itu adil Yan
    Ada ganjaran kasih dan sayang dari sudut lain akan diberikan Allah dari kasih yg tak berbalas.

    BalasPadam
    Balasan
    1. amin..insyaallah..Yan yakin Allah itu adil..allahuakhbar

      Padam
  5. buat natural je . tak lebih dan tak kurang ...

    BalasPadam
  6. yg penting, kite dh cube buat ape yg septtnye. the rest, t'pulang pd cara penerimaannye.

    BalasPadam
    Balasan
    1. biarkan dia terjun dengan labu labunya

      Padam
  7. patah lah hati... merajuk la diri... cewahhh!

    BalasPadam
  8. its okay Kak Yan kalo orang tak suka kita.. biarkan dia pergi.. daripada dia kekal kat keliling kita tapi dia x ikhlas.. nanti kita yg rugi sbb kita syg dia.. moga2 kita dapat teman2 yg ikhlas..

    BalasPadam
    Balasan
    1. undur diri jika iti boleh buat dia bahagia kan

      Padam
  9. Kenapa tu?? Jangan le ke mana2 ^-^

    BalasPadam
  10. orang kata dekat bau taik, jauh bau bunga. baik lagi menjauh :)

    BalasPadam
  11. itulah manusia kak yan kan
    ada aje yang tak kena pada mata dia
    tentang orang lain
    usah di ambil peduli sangat orang seperti itu

    BalasPadam
  12. jgn peduli apa yang orang kata tapi pedulilah dengan apa yg Allah kata...

    BalasPadam