Isnin, 10 Ogos 2015

X BOX DAN IDA TAKO



ASALAMUALAIKUM...

Apa khabar sahabat semua ?

Hari ini masih coretan masa pi jb...

Sampai je kat rumah Ngah..cucu dah ngajak teman main game...

Papa nya baru beli set x box ni ....

Mutu gambar cantik..sound pun ok..

Si adik ni kalau nyakat kakak nya no 1 memang. .

Rindunya kat dia...

Menantu dan anak sulung bawa masa datang rumah ngah...rumah anak sulong yan ni ,rumah flat...yan tak mampu naik tingkat 3..jadi ramai2 
Kumpul rumah ngah...

Sedap kueh ni..banyak sengkuang cinanya....terbaik..

11 ulasan:

  1. Kalau ada sengkuang cina bermakna Zumal belum pernah makan lagi tapi rupa tu macam pernah makan je. Hehe ^-^

    BalasPadam
  2. wahh sonoknye maen games., hehe2

    BalasPadam
  3. X box tu, yang dah tua bangka pun boleh ketagih main! hahaha

    BalasPadam
  4. Sakan lah anak anak dapat main game yerr..

    BalasPadam
  5. assalamualikum yan, tak pernah makan kuih tu yan, kalau dpt makan mmg tak cukup yan makan ni haha

    BalasPadam
  6. bejalan sakan yan minggu ni...sedapkan kuih tako kalau letak sengkuang cina...bila di kunyah ada rasa rangup2...dap2

    BalasPadam
  7. memang sedap kuih tako ni kan

    BalasPadam
  8. baru dengar kuih tako ni ...

    BalasPadam
  9. kuih tako ni mcm pernah dgr...mcm rasa kuih tepung pelita eh kak yan

    BalasPadam
  10. nama pun XBox Kak Yan oooi.. hehehe harusla kualiti gempak..

    BalasPadam