Isnin, 7 September 2015

MATEMATIK KEHIDUPAN



ASALAMUALAIKUM...



AMAL perlu ( + )

DOSA  harus  ( - )

CINTA jangan ( ÷ )

HIDUP hanya satu ( x )

46 ulasan:

  1. Cinta perlu dibahagi kepada:

    Allah
    keluarga
    diri sendiri
    negara

    dll

    BalasPadam
  2. Thnks kak. Sebab mengingatkan. :-)

    BalasPadam
  3. Dalam kehidupan matematik juga seiring ...

    BalasPadam
  4. BAru pertama kali lihat matematik macam ni...

    BalasPadam
  5. Dan apa yg diperintah Allah dan sabda Rasul jangan ditanya (?) kewajarannya

    BalasPadam
  6. exactly! suka sangat teori ni =)

    BalasPadam
  7. macam2 aje la yan ni tapi kalau di renung2 kan betol gak...nak2 part cinta tu...hahaha

    BalasPadam
  8. wah dalam kehidupan kita ini pun ada pengiraan macam tu..terbaik la

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulilah...tq nafi..perhitungan akhir di alam barzakh..waallahualam

      Padam
  9. Math kehidupan?.
    Moga kita lulus dgn jayanya Yan utk subjek ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Subjek paling tak minat zaman sekolah dulu..insyallah..amin

      Padam
  10. wahhh baru tau dalam kehidupan kita ni ada matemetik.. Thanks for the info..:D

    BalasPadam
  11. matematik di mana-mana, ini kyang kena paham kat budak2

    BalasPadam
  12. formula yg simple tp bermakna :)

    BalasPadam
  13. Ingatkan content entry pasal pentingnya matematik dlm kehidupan..kalau gitula entrynya saya bantah yang ariff..hehe..huhuhu..saya benci math..spm pn xscore...

    Tp bila dah baca rupanya ala2 tazkirah gitu..i like..!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. :-))akak pun tak suka matematik...

      Tq

      Padam
    2. Haippp ... mana boleh benci matematik...
      Tak baik tau...

      Matematik tu penting tau dalam kehidupan...

      Hihihi

      Padam
  14. Haha... cinta kena lah boleh berbahagi.. takkan nk cinta sorang je . Anak2 .. ibu bapa... kawan2...

    Hahaha ... tak setuju...

    BalasPadam
  15. Haha... cinta kena lah boleh berbahagi.. takkan nk cinta sorang je . Anak2 .. ibu bapa... kawan2...

    Hahaha ... tak setuju...

    BalasPadam
  16. Haha... cinta kena lah boleh berbahagi.. takkan nk cinta sorang je . Anak2 .. ibu bapa... kawan2...

    Hahaha ... tak setuju...

    Jgn marah kak yan

    BalasPadam
  17. cinta jgn bahagi? okey2..klaau sayang boleh bahagi x?

    BalasPadam
  18. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam