Rabu, 23 Disember 2015

AYAM BULU TERBALIK ???


ASSALAMUALAIKUM.. 



JOM ZIKIR

ALLAHUAKHBAR

ALLAHUAKHBAR

ALLAHUAKHBAR

ALLAHUAKHBAR

ALLAHUAKHBAR

ALLAHUAKHBAR

ALLAHUAKHBAR

30 ulasan:

  1. salam pagi yan...ayam bulu terbalik ni mmg cantik...

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum yan...1st time akak tengok

    BalasPadam
  3. Dulu rumah bapak kakak ada ayam ni Yan
    Tapi kalau nak cabut masa dah sembelih bulunya susah walaupun nampak terbalik macam senang. Kadang terlebih air panas masa cabut bulu kulit dia semua ikut sama..

    BalasPadam
  4. Ingat seloka orang dulu2 ayam bulu balik..

    BalasPadam
  5. mmg nama dia ayam bulu terbalik ke?
    bukan ayam bulu serabai hehehhe

    pasni takmo panggil yan akak lg lah... sbb rasanya dana lg tua dr awak heheh... akak dh 33thn tahun nih

    BalasPadam
  6. 1st time sya tengok ni kak yan... mcm kelako pun ada tengok ayam tu...sbb nampak comot benor..kikiki

    BalasPadam
  7. Hihihi ayam bulu terbalik ni byk dulu arwah abah bela..
    Tapi akak panggil bulu kerinting yan.. hahaha..
    Hilang rindu akak tengok ayam ni.. menggamit kenangan..

    BalasPadam
  8. org kg akak panggil ayam bulu balik..

    BalasPadam
  9. Subhanallah, tapi kalau dia besar nampak gebu macam bulu kucing

    BalasPadam
  10. Masa kecik2 dulu selalu tengok ayam bulu terbalik, di Utara ia disebut 'ayam bulu balik'. Satu lagi 'ayam jepun' yg lehernya botak (tak ada bulu), sekarang dah tak pernah tengok lagi...

    BalasPadam
  11. maka, ayam tetaplah ayam walaupun bulunya diterbalikkan...

    BalasPadam
  12. First time nampak ayam spesis ni.. Yan.

    BalasPadam
  13. First time dgr ayam bulu terbalikk.hihi

    BalasPadam
  14. pernah juga lihat ayam yang mempunyai bulu terbalik ketika tinggal di kawasan kampung suatu ketika dahulu

    BalasPadam
  15. Tak pnh tengok pun Yan. Tak pnh tau pun..hehee

    BalasPadam
  16. Assalamualaikum yan,
    Ayam bulu serabai tu...tak sikat selepas mandi hehe..
    Sallallahu `alaihi wa alihi wasahbihi wabaarik wasallim ajma`in...

    BalasPadam
  17. Tak pernah nampak lah..ALLAH is the great.

    BalasPadam
  18. Dedulu time duduk kampong ada jugak ayam bulu terbalik camni...tapi orang kampong akak panggil 'ayam bulu balik' kadang tu nampak cam togel pon ada gak...hehehe

    BalasPadam
  19. Pernah tengok ayam bulu terbalik ketika di kampung..

    BalasPadam
  20. ada ehh bulu terbalik bru tauuu heheheh

    BalasPadam
  21. 1st time tgk.
    sebab jarang ada di persekitaran ada ayam :)
    mak abah dok bandar.

    BalasPadam
  22. first time tgk. nmpk mcm serabut ek

    BalasPadam