Selasa, 26 Januari 2016

KEK KEJU OREO UNTUK IPAN


ASSALAMUALAIKUM...


Setinggi ucapan terima kasih pada blogger aryan azra kerana sudi berkongsi resepi kek keju oreo....

Alhamdulillah  , pertama kali yan buat menjadi...

Kek ni yan buat sempena hari lahir adik bongsu yan yang ke 13... 

Sama tak muka yan dengan adik yan....

Kata mama...perangai kami pun sebiji..cuma jantina je lain....

Ipan ni anak pencen askar....jadi jarak dia terlalu jauh dengan adik yang nombor 4...

dulu sewaktu yan tahu mak yan mengandungkan ipan....yan memberontak...

Yan bimbang mama dapat anak perempuan..masa tu tak fikir , kuasa Allah..merajuk berbulan jugalah... 

Dalam fikiran ni , kalau mama dapat anak perempuan  lagi , yan akan berkongsi kasih....huhuhu...kalau diingat masa tu teruk betul perangai ko yan oi....

Bila semakin dewasa , yan semakin sedar bertapa pentingnya ada adik perempuan....sebab dapat tengok2 mama abah di kampung...

Sekarang ni tunggu adik ipar jelah..tu pun kalau adik2 lelaki yan ni ada yang minat...hihihi...


INGATAN BUAT IRFAN DANIEL

JADILAH ANAK YANG MENGENANG BUDI...
TAHU HORMATI DAN HARGAI ORANG TUA....
BIARKAN ORANG BUAT KITA , TAPI JANGAN SESEKALI BALAS....
JANGAN MERENDAH DIRI DENGAN FIZIKAL IPAN KERANA DISEBALIK KEKURANGAN ADA KELEBIHAN YANG ALLAH BERI...
KAKAK SAYANG IPAN BANYAK2...
LUV U SAYANG...





17 ulasan:

  1. Selamat hari ulangtahun kelahiran, Irfan.

    Semoga menjadi Muslim yang berjaya di dunia dan sejahtera di akhirat...

    BalasPadam
  2. selamat ulangtahun irfan semoga kelak jadi anak soleh kebanggaan keluarga.

    BalasPadam
  3. eppy bday buat irfan... moga jd anak soleh yg berjaya

    BalasPadam
  4. semoga jd anak yg soleh, b'jaya di dunia & akhirat. happy birthday, irfan daniel..!

    BalasPadam
  5. salam kak yan sedapnya! ... sanah helwah ipan yana aamiin kan doakan kak yan

    BalasPadam
  6. happy besday Ipan...moga berjaya dunia akhirat...nampak sedap kek oreo yan tu siap meleleh lagi kejunye...bila2 yan senang kongsi la resepinye kat blog nanti ye...

    BalasPadam
  7. Happy belated birthday buat irfan semoga menjadi anak kebanggaan ibu bapa.

    BalasPadam
  8. happy belated birthday Irfan dari maktok semoga menjadi nak soleh ya insya ALLAH

    BalasPadam
  9. Selamat ulang thun irfan
    In shaa Allah berjaya dunia akhirat

    BalasPadam
  10. happy birthday irfan, semoga jadi anak soleh kepada ibu bapa

    BalasPadam
  11. happy belated birthday irfan, jadi anak soleh ya

    BalasPadam
  12. wah sama nama kat sini irfan...tahnia ertinya dia tingkatan 1 ya ...

    BalasPadam
  13. selamat hari ulang tahnu buat ipan ni

    BalasPadam
  14. hihihi tapi selalunya kalau anak perempuan sorang ni memang banyak jeles. nak2 pulak kalau abang dengan adik(lelaki) dia kawen dulu. mesti ada je benda nak dengki dengan ipar duai. sebab takut kasih mak ayah dia terbahagi

    BalasPadam
  15. mak aihhh...
    kek oreo..sedapnyerrr

    BalasPadam