Jumaat, 3 Jun 2016

SALAM JUMAAT






ASSALAMULAIKUM...

Ramadhan semakin menghampiri...

moga dapat bertemu ramadhan...

inshaallah...


21 ulasan:

  1. waalaikumussalam .
    :) insyaAllah salam ramadhan kak

    BalasPadam
  2. InshaAllah, Amin. Sama'sama Iryanty

    BalasPadam
  3. Itulah doa dah harapan kita Yan..

    BalasPadam
  4. Allahumma balighna Ramadhan :)

    BalasPadam
  5. waalaikumussalam kak yan.. imm sihat..imm pun lame x bersiaran kt blog.. baru je mula balik hihi..
    selamat berpuasa yE kak ☺

    BalasPadam
  6. Waalaikummussallam Yan.. Salam Jumaat jugak dan selamat menyambut ramadhan. Moga ramadhan ini memberi lebih erti buat semua., Amin. :)

    BalasPadam
  7. selamat menyambut Ramadhan.

    Abah dan adik saya sudah tidak bersama saya untuk berpuasa untuk tahun ini...

    BalasPadam
  8. in shaa allah.. same2 kite b'doa semoga dip'temukn lg dgn ramadan.

    BalasPadam
  9. InsyaAllah... Semoga Ramadhan ini lebih bermakna...

    BalasPadam
  10. Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak buat Iryanti dan sekeluarga. semoga mendapat pahala berganda-ganda pada tahun ini.

    BalasPadam
  11. waalaikumussalam..salam ramadhan!! jum kita lumba2 buat amal sempena bulan ibadah ni..=)

    BalasPadam
  12. Ramadhan kareem yan..
    Selamat berpuasa ;)

    BalasPadam
  13. dah nak habisss da pun hehe.. macam mana persiapan raya ? heee..

    BalasPadam