Ahad, 5 Jun 2016

SANTAI


ASSALAMUALAIKUM....


Alhamdulillah , esok kita semua menunaikan ibadah puasa....

petang tadi ronda ronda dipantai sambil menikmati ABC...

bersama cucu dan encik suami...

sesekali beriadah macam ni terasa lapang fikiran...

ilham pun banyak yang datang....

bila sampai rumah....ermmmmm hilang semua ilham....huhu...



INGATAN

ELAKKAN PEMBAZIRAN KETIKA DIBULAN RAMADHAN...

SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN....

30 ulasan:

  1. Salam Ramadhan. Selamat berpuasa.

    BalasPadam
  2. selamat berpuasa dari kaknoor yan
    selamat beribadah dan berteraweh ya
    lama nya yan tak muncul di blog ni
    semoga sihat selalu ya

    BalasPadam
  3. Salam ramadan, mohon kemaafan andai ada salah dan silap. Dapat inspirasi bila bersantai kan :)

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum,

    Selamat menyambut Ramadhan Al-mubaraq buat Yan sekeluarga. Mohon maaf kiranya ada kata-kata Mak Long yang mengecilkan hati, semuga kita dapat menjalani amal ibadah sebaik mungkin.

    BalasPadam
  5. Ramadhan Kareem,
    Maaf jugak segala salah silap,
    moga memperoleh keberkatan ramadhan Aamiin.

    BalasPadam
  6. selamat berpuasa yan...

    seronoknya jln2 tepi pantai...
    mmg rasa lapang fikiran bila di tiup angin sepoi2 bahasa tuh...

    BalasPadam
  7. Selamat berpuasa kak yan dan keluarga :)

    BalasPadam
  8. Selamat berpuasa yati
    Ramadan kareem

    BalasPadam
  9. selamat berpuasa utk Yan sekeluarga..semoga ibadah kita diterima Allah..

    BalasPadam
  10. Membazir itukan amalam syaitoooooo .. Moga kita dijauhkan . Insya Allah.

    BalasPadam
  11. Tak sabar nak pergi bazar ramadhan.. ehehe

    BalasPadam
  12. Salam Ramadhan Yan..
    santai2 sblm puasa ya..bestnya tgk pantau tu :)

    BalasPadam
  13. Selamat Berpuasa Yan.. Best tu jalan2 tepu pantai sambil pekena ABC..

    BalasPadam
  14. Assalamualaikum,
    Selamat menyambut Ramadhan al-Mubarak 1437h. Mudah-mudahan sentiasa diberikan kesihatan yang baik untuk beribadah di bulan yang berkah ini...

    abuikhwan&famili
    Kuantan, Pahang

    BalasPadam
  15. salam ramadan yan..apa khabar.

    BalasPadam
  16. saya dulu (semasa gila menulis), selalu bawa pen dan kertas di poket. bila datang ilham jer... tengah kayuh basikal pun akan berhenti... catat ilham tu.

    tengah exam pun gitu gak...

    BalasPadam
  17. selamat berpuasa yan, seronok sesekali dapat bersantai ramai2 macam tu kan

    BalasPadam
  18. Salam Ramadhan.. Selamat berpuasa :)

    Setuju part membazir.. selalunya time pergi bazar la kena tahan hati.. huhu

    BalasPadam
  19. selamat berpuasa dan semoga selalu santai dalam bulan yang mulia ini..

    BalasPadam
  20. salam ramadan dan selamat berpuasa ...

    BalasPadam
  21. Ramadhan Kareem...
    Selamat menjalani ibadah puasa.
    Lama dah tak singgah sini.

    BalasPadam
  22. salam ramadan kak..

    aktiviti yg memberi ketenangan ni..

    BalasPadam
  23. Selamat berpuasa yan...inshaa Allah akak ingat pesan yan tu...tu pon sebab akak pemalas nak pi bazar...kikiki

    BalasPadam
  24. selamat berpuasa.. rasa nak makan macam2 sekarang ni.. huhu

    BalasPadam
  25. assalam kak yan. apa khabar

    BalasPadam
  26. santai petang2 minom ABC ngan air kelapa memang ohsem.. ehehe..

    BalasPadam
  27. lama Kak Yan tak bersiaran.. buat apee tu.. salam ramadhan dan aidilfitri yaa.. CT wish serentak..

    maaf zahir batin =)

    BalasPadam