Ahad, 11 Januari 2015

CEMBURU PADA DIA


ASALAMUALAIKUM..

sejak kehadirannya aku rasa tergugat..

sejak kehadirannya hati meronta ronta...

sejak kehadirannya keinginan ku mula melonjak..

sejak kehadirannya jiwa bercelaru..

sejak kehadirannya hilang rasa rindu..

TERIMA KASIH ALLAH..TERIMA KASIH  IKRAM KERANA MEMBAHAGIAKAN SEMUA ORANG...YANG TIADA CUCU MENUMPANG KASIH PADAMU..YANG TIADA ANAK MEMINTA SAYANGMU...BERUNTUNGNYA JADI DIRIMU...MAK YAN  CEMBURUUUUUU TAU..




INGATAN
" sesiapa yang bertakwa kepada ALLAH..nescaya ALLAH memudahkan baginya segala urusannya " ( surah AL TALAQ : ayat 4 )

17 ulasan:

  1. comelnyaa ikram. berapa tahun ni :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. setahun lebih..17hb nie ikram p umrah sama kuarga dia..

      Padam
  2. Ikram ni sebaya kot dengan anak bongsu saya

    BalasPadam
    Balasan
    1. :-)) ...seronok kan lihat gelagat kanak2 kecil macam ni..banyak yang mencuit hati...tapi kalau dah meragam..pening dibuatnya :-))

      Padam
  3. Anak kecil sering membawa keceriaan... :)

    BalasPadam
  4. Jagalah amanah Allah itu sebaiknya, belailah dia selalu, jangan sakiti dia....

    BalasPadam
    Balasan
    1. insyallah jr..yan hanya menumpang kasih pada 3 anak tiri..ikram ni hanya cucu angkat pada makcik yan..tapi yan dah anggap dia macam anak saudara..

      Padam
  5. Assalamualaikum Yan..
    Mmg best tengok gelagat si cumil..

    BalasPadam
  6. Macam cucu saya, semua pakat nak menyayangi dia.

    Cuma saya, buat macam biasa saja...

    BalasPadam
  7. gelagat dan karenah anak kecil sentiasa mencuit hati kita,kan...

    BalasPadam
  8. im - keletah kanak2 salah satu terapi diri juga im..kita akan rasa terhibur dan syg pada mereka...sementara mereka masih kecil..

    kak kam - betul tu kak kam..seronok

    BalasPadam
  9. alolo comelnya dia. memang seronok kalau ade baby dirumah, tak kisah la anak sape kan :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. sejuk rumah kalau ada budak2..amanah ALLAH yang tak ternilai..

      Padam
  10. Cucu ? Alamak.. berapa umur Yan? Sya baru 26 panggil nama je Kat org lebih tua..aiseh..sorry...Btw,cucu tu comel..untung dpt ke mekah..jeles..huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. anak saudara yan ikram ni...umur yan 31....kalau cucu tiri ada 5..takper..yan ok je panggil apa pun...

      yan pun cemburu juga..alangkah beruntung nya dia seawal usianya dapat p mekah..

      Padam