Ahad, 25 Januari 2015

WATER FILTER

ASALAMUALAIKUM....

BAGI YAN PENGUNAAN PENAPIS AIR PENTING BAGI MENJAMIN KUALITI AIR YANG LEBIH BAIK...

PENAPIS AIR NI MEMBOLEHKAN PENYINGKIRAN BENDASING DAN MENYAHKAN WARNA SERTA MENYINGKIRKAN RASA PAYAU...



pelbagai jenis penapis air..tapi yan pilih yang macam ni..mudah diganti span tu..


karat karat yang penuh di batang paip...



INGATAN
" dan apabila kamu menjalankan hukuman di antara manusia , ( ALLAH menyuruh ) kamu menghukum dengan adil " 
 ( SURAH AN NISA' - AYAT 58 )



14 ulasan:

  1. Saya beli air botol dari syarikat Amber water - RM7 untuk satu tong 5 gelen. Bertahun-tahun dah saya guna sistem ini.

    Menggunakan dispenser, mudah untuk buat minuman panas...

    BalasPadam
    Balasan
    1. :-)) umah yan tak der dispenser...naik air pnas jerang atas dapur..huhu

      Padam
  2. Terima kasih kerana mengingatkan... baru teringat penapis air kat rumah saya dah lama tak berganti!!

    BalasPadam
  3. rumah nani tak guna penapis air. hehehe. jom join segmen saya :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. :-)) ...terima kasih nani atas jemputan tu..

      Padam
  4. Umah Sya x de penapis air.. insya Allah rumah baru akan ada..

    BalasPadam
    Balasan
    1. nak pindah mana..luar muadzam ker
      :-C

      Padam
  5. saya pun galakkan kawan2 guna penapis. kat rumah ada penapis, beli hutang. bayar bulan2. hehehe...

    takpe la, asalkan kesihatan terjamin. ini pun namanya usaha kan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. :-)) sm guna penapis air yang macam tong gas panjang tu ker..

      Padam
  6. pilihan di tangan anda! eceh! cam iklan plak. he3..

    BalasPadam
  7. Air yang bertapis juga boleh menyebabkan makanan cepat basi dibandingkan dengan makanan yang dimasak dengan air yang bertapis..

    BalasPadam