Ahad, 15 Februari 2015

KEPULANGAN

ASALAMUALAIKUM...


dah sebulan mak  wok balik umrah..alhamdulilah selamat sampai..sihat..cuma selsema sikit ajer...pertama kali dalam hidup yan dapat gelang yang diperbuat dari kayu kurma...terima kasih mak wok :-)) 


mak dan mak wok ( kakak mak )...


INGATAN
" dan mereka yang melonggokkan emas dan perak tanpa membelanjakan ke jalan ALLAH SWT maka berikanlah kepada mereka peringatan tentang azab yang pedih "
( SURAH AT TAUBAH : AYAT 34 )

24 ulasan:

  1. assalamualaikum yan, kaknoor pun first time tengok gelang kayu kurma, cantik kan, muda la mak yan dan mak wok tu hehee comeyy

    BalasPadam
    Balasan
    1. waaalaikumsalam kak....gelang tu mmg cantik tapi tak muat tangan yan pulak...huhuhu..
      terima kasih kak..comeyy kan... :-P

      Padam
  2. Alhamdulillah...selamat kembali...

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah..awet mudanya mak yan tu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. alhamdulilah.. :-)) ...huhuhu...biasa je cheqda

      Padam
  4. Mak nampak muda lagi..Yan kena tanya dia apa rahsia awet muda mak....hehehehe..

    BalasPadam
    Balasan
    1. alhamdulilah...yan pernah tanya mak..mak sambil seloroh mak kata makan tongkeng ayam banyak2.....huhuhu...

      Padam
  5. salam perkenalan yan... bestnya ada ole2... alhamdulillah selamat pulang... yan jemput singgah blog eija... :)

    BalasPadam
  6. salam perkenalan yan... bestnya ada ole2... alhamdulillah selamat pulang... yan jemput singgah blog eija... :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. salam pkenalan eija :-))...alhamdulilah...

      insyallah nanti yan singgah :-))

      Padam
  7. gelang dari kayu kurma. wah. hehe

    BalasPadam
  8. bagusnya dapat cenderahati dari Mekah...

    BalasPadam
    Balasan
    1. :-)) alhamdulilah..prtama kali dapat ni nafi

      Padam
  9. Alhamdullilah... selamat pulang ke tanahair dari umrah... mudah2an mabrur umrahnya

    BalasPadam
  10. alhamdulillah selamat sampai..Mak Yan muda lagi lah

    BalasPadam
  11. alhamdulillah
    masih muda maknye

    BalasPadam
    Balasan
    1. alhamdulilah..terima kasih kak nor :-)

      Padam