Ahad, 29 Mac 2015

RAHSIA HILANGKAN KESUSAHAN


ASALAMUALAIKUM...





22 ulasan:

  1. setiap satu2 kesusahan itu pasti ada jalan keluar..

    BalasPadam
  2. ALLAH bersama mereka yang selalu sabar, insya allah suatu hari pasti ada cahaya di hujung kesabaran kan yan...

    BalasPadam
  3. Selagi kita sabar dan berserah diri sepenuhnya kepada Ilahi pasti syaitan sukar menggoda kita...

    BalasPadam
  4. Jangan berputus asa......sentiasalah bersabar dan berusaha!

    BalasPadam
    Balasan
    1. insyallah uncle...terima kasih uncle
      :-))

      Padam
  5. istighfar pun boleh hilangkan kesusahan...

    Happy blogwalking from admin blog>>> Hero Borneo

    BalasPadam
    Balasan
    1. :-)) terima kasih nafi..insyallah...

      Padam
  6. alhamdulillah...buat masa ni sis JM sentiasa amalkan dan alhamdulillah

    BalasPadam
    Balasan
    1. alhamdulilah...:-))

      akak yan baru belajar nak amal kan

      Padam
  7. saya nak share juga kat kak yan,, ada sifu saya ajar,, solat sunat taubat 2 rakaat pada sepertiga malam,, di saat sujud terakhir baca selawat berkenaan sebanyak 40 kali,, insha Allah hati akan tenang,, katanya lagi jika sebutan tu setulus hati dan dihayati pasti akan menangis sayu akan kebesaran yang Maha kuasa,, Subhanallah,,, Allah swt Maha pengampun,, wallahualam

    BalasPadam
    Balasan
    1. :-)) thumbs up .tq atas perkongsian ni anie

      Padam
  8. Bila dalam kesusahan,istighfar banyak².. insya Allah kita x keluh kesah dgn kesusahan..hati tenang je

    BalasPadam
    Balasan
    1. :-)) betul tu sya...kalau tak ok juga bukak istugjfar tu kuat2...insyallah lega

      Padam